Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2 3 4 5
Tack för din tekinska hjälp!!! Ja får du ut någonting positivt av Randelid så är det nog så att jag har missat dem biten? För jag vet ju att du är en klok person.
anonymt inlägg #31
#31/ Du är för härlig, Sunny!!! :)
inlägg #32
Nu är "På spåret" avslutat för den här säsongen och det är ju ett jättebra underhållningsprogram med bra programledare. Jag tycker att frågorna i år varit ovanligt svåra och resmålen har väldigt svåra att definiera. Men jag tycker nog ändå att deltagarna inte riktigt lever upp till vad jag kallar genuin allmänbildning. Fast det är ju trevliga och glada deltagare - och i dag är det väl mer väsentligt att vara trevlig och glad än att vara bildad.
anonymt inlägg #33
Roligt att Marcus Birro och han medtävlerska vann! Birro är min favvo!!
anonymt inlägg #34
Gunnar L / Jag måste hålla med dig om allt. I kväll kunde göteborgaren inte känna igen Göteborg. Vilken grej. Medan hans kamrat gav ett genialiskt svar mitt i en vimsighet.Djarkarta. Det är ju detta helt övedrraskande som bär upp programmet. //
inlägg #35
Annons:

Birro har verkligen en inbyggd charm....
inlägg #36
Jag går in på den här gamla artikeln som handlar om "På spåret" bara för att jag tycker att det är en ren fröjd att se den pompöse advokaten och före detta Jämo Claes Borgström gång på gång sitta och visa hur in i helvetes stor brist han lider på vad vi vanliga människor kallar såväl intelligens som allmänbildning. Det märktes i hans arbete som Jämo och bekräftas i ett i och för sig trivialt frågeprogram.
inlägg #37
GUNNAR L / Jag håller med dig om att vissa deltagare ibland visar på verkligt låg allmänbildning. Men det är ju ett roligt program, om man själv i soffan har tur med frågorna. Bara att kolla vilken typ av järnvägslinje det är, är ju kul. Typ av träd o landskap. Vänstertrafik? // Tittade också på Skavlan som från början var ett lite annorlunda program men nu ger allt mindre....
anonymt inlägg #38
Janne B, Visst är "på spåret" ett trevligt progam. I går hade jag näranog utklassat de tävlande. Men att se denne självbeundrande Borgström sitta och se ut som den dummaste pojken i klassen beredde mig faktidkt ett visst nöje - även om jag är en väldigt snäll människa. Hans insats som Jämo har nämligen retat mig ordentligt i flera år. Jag tycker också att Skavlan gör fina intervjuer, där han får människor att öppna sig på ett förunderligt sätt. Jag tycker att Anna Wahlgrens dotter är väldigt modig som vågar träda fram och berätta om hur exemplarisk barnuppfostrare hennes mamma egentligen var. Hur som helst fick mamman ju på sin tid väldigt mycket positiv publicitet, vilket kanske säger en hel del om journalistkåren. Själv har jag alltig hävdat att det största packet i samhället är journalister och jurister - tätt följda av revisorer och arkitekter.
inlägg #39
Jag skall också tillägga att när jag läser den här gamla tråden så ägnar jag en saknadens tanke till "ingloz" - en fin röst på Sourze som tyvärr fick tystna alldeles för tidigt!
inlägg #40
Visa sida: 1 2 3 4 5

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se