Måndag den 20 maj 2013 Ny användare | Logga in  

Dagens skrivtips: Krisen i förlossningsvården | Eurovision Song Contest i Malmö | Diskriminerande reklam Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 .. av 27
#49 Tack för hjälpen!
inlägg #51
"Detta beskyller antisemiterna oss för - se Sions vise protokoll. Därför måste vi judar förena oss mot ondskan."

Visst är Sions vise protokoll en förfalskning. Men inte gjord av ryska antisemiter. Det är författat av sionister! Det är gjort för att skrämma judar till att ansluta sig till den sionistiska rörelse.

De extrema sionisterna är judarnas värsta fiende. De är livsfarliga för hela väst och arabvärlden. Tyvärr har de att enormt inflytande idag.

Sionisterna är de verkligt farliga terroristerna - och då räknar jag även de sk kristna sionisterna dit. De har stor del i 9/11. Måtte Världen hinna vakna innan det är för sent.
inlägg #52
#52 Q.E.D.
inlägg #53
Den "open minded" kliver in och rabblar upp allt möjligt men inget om judar och säger att det "ÄR antisemitism".
Det här blir mer komiskt för varje inlägg!! Och sedan CMO som menar att 99% av alla journalister också stöttar antagandet att zionister är judar. Ursäkta men nu är det nog ni som får stå för konspirationsteorierna. Vilket gäng, det blir mer gungigt för varje inlägg. Jag trodde jag hade fått tillräckligt med underlag för min kommande bok, men ni är nog på väg in i nåt kapitel om det fortsätter så här. Snacka om att ni bekänner färg.
inlägg #54
#54 Att du inte kan (elle låtsas inte kunna) läsa innantill vinner du nog inga poäng på, men har du inget annat kanske det är värt ett försök...
inlägg #55
Annons:

#50 Vilken tur du har som har 99% på din sida då har du ju inget att oroa dig för inte sant.
anonymt inlägg #56
#51 Hjälp... Näää nu har du fått det om bakfoten du är bortom all hjälp...
anonymt inlägg #57
CMO

Jora jag kan läsa innantill och då står det (#47) att eftersom jag tar avstånd från antisemitism på samma sätt som någon annan gör så är jag för antisemitism eftersom någon annan kan tänkas vara det. Snälla, kan någon hjälpa denna förvirrade människa. Fan CMO, du har gått omkring i hettan i Texas ensam och för länge!

Dag
"Hela chocken med 9/11 syftade bl.a. till att för ner så många som möjligt i USA i detta primitiva och oerhört starka och svårforcerade psykiska försvar."
Ja, håller med totalt, och hur fiskar man upp dom till ytan igen? Omöjligt?!
inlägg #58
Man borde gå på kurs för att fatta världsläget- för till sig själv, kan man inte lita.Hela Israelfrågan verkar alldeles för motsägelsefull och jag fattar ingenting av alla konspirationsteorier. Jo jag fattar- att det är FÖR och EMOT helt enkelt! Gonatt!
inlägg #59
Hoppas att Du sov gott i natt? - Svåra saker det där! - Svårt att vara proisraelisk i dag! - Men man får göra så gott man kan! -Mvh,Tuvstarr!
inlägg #60
Visa sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 .. av 27

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se