Måndag den 20 maj 2013 Ny användare | Logga in  

Dagens skrivtips: Upploppen i Husby | VM-guld i hockey | Fler anmäler mobbning i skolan Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln När djävulen tog Norge
Visa sida: 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 .. av 27
114 Jag tycker du håller dig till ditt, och jag håller mig till mitt. Så kan vi se om en vecka ifall det finns något intresse.
inlägg #121
120 Gulligt - Mors(!) lilla mansgris, precis! Vem är alltså ansvarig? Och vems är hatet, kollat media? Kan du debattera eller bara stämpla andra fördomsfullt? Taliban, Dippen?
inlägg #122
#117. Nej, men andelen emotionellt störda stenkorkade uppblåsta assholes har ökat dramatiskt. Trots att flertalet är i arbetsför ålder tycks den huvudsakliga sysselsättning bestå i att skriva av sig sina fobier i kommentarsfältet på Sourze. Dag som natt.
inlägg #123
CMO påminner om Jerusalem. Alla som inte platsar vid Guds sida hamnar utanför stadsmuren - i Gehenna. Där skall vi brinna i eviga tider efter som vi alla är barn av självaste överkonspiratören. Alltså Djävulen.

Fördelen med Gehenna eller Helvetet är att här blandas alla åsikter medan man hos de heliga endast kan hålla med den Högste.

Må Gud och CMO ha lyckan med sig i sitt dömande av de olydiga. Själv prisar jag utanförskapet tillsammans med alla härligt udda fritänkare. Dock lider jag med CMO som förlorat den gamla goda tiden då skribenterna var både livliga och lustiga. Kanske är tiden inte så god längre. Kanske är skribenterna ondare. Frågorna är många och endast Gud och CMO vet svaren.
inlägg #124
115 "Lite åt lyteskomik", vad, vem? Min artikel handlar om fördomsfulla extremideologier, dom stämplar man som man behagar. Iaf jag.
Sedan mitt "beteende", alltså, är det lyte där med? Kan du bedöma det? Tror du inte jag vet hur man uppför sig, med kreti och med pleti?
Nej Leif E, plattityder håller inte.
"Statsfeminism" - protester, finns ej? "Flygande tefat" - inga protester, finns? Sourze aug 2011...
Gokväll gott folk, tack för en utmanande dag!
inlägg #125
Annons:

# 124 Tillägg - givetvis finns även Lars Nilsson hos de heliga innanför muren i Jerusalem. Den Helige Ande kan inte personifieras bättre. Lars Nilsson är en idealmänniska. Något han själv vet bättre än någon. När alla är som Lars Nilsson då är Världen fullkomlig! Och som CMO!
inlägg #126
Amen.  Amen.  Amen.
inlägg #127
Om alla vore så mogna som Dag Nilsson så skulle inga djävulska händelser ske och Pia skulle inte behöva fundera över vilka rubriker som passar hennes dagsform och all debatt skulle falna och dö. Tråkigt som fan.
inlägg #128
#116 Jag tyckte kanske inte att du tillförde något i ämnet. Eller så tog jag paus.
inlägg #129
#128 Den enögde LL tror uppenbarligen att jag uppfattar mig som en genomgod människa. Men här misstar han sig. Jag är hämndlysten, misstänksam och full av djävulska försvar när jag blir pressad. Kort sagt som folk mest. I samma kropp ryms emellertid egenskaper som ibland kämpar för både sanning och rättvisa. Inte heller detta gör mig särskild.

Jag tror att jag är öppnare än de flesta när det kommer till att berätta om mina brister som människa. Men du Lennart Lundwall kommer sannolikt aldrig att våga se in i ditt eget inre mörker. Se din egen del i all mänsklig djävlighet. Till detta är du alltför tunn.
inlägg #130
Visa sida: 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 .. av 27

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se