Onsdag den 22 maj 2013 Ny användare | Logga in  

Dagens skrivtips: Upploppen i Husby | VM-guld i hockey | Fler anmäler mobbning i skolan Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 .. 4 5 6 7 8 9
Väldigt vilka ansträngningar du gjorde för att få kontakt med mig. Om du frågat mig kunde jag sagt att jag finns på Facebook. Mitt nuvarande foto på Sourze föreställer mig och ingen annan. Det är inte heller manipulerat som en av "kungabilderna" tydligen var. :) Jag har förut bytt ut fotobild på mig då jag tyckte det passade ämnet som jag var med om att diskutera ...
inlägg #81
Jag vet inte vem du är, men jag vet vem "Lasse i Gatan" var. Jag sov inte på Historielektionerna. Därför tycker jag att det är märkligt att du är så negativ mot somaliska pirater. Men din favorit -Lasse hade väl rätt hudfärg och nationalitet förstås?
inlägg #82
Tillägg till @ [länk] 2011-12-17 20:10:

Till skillnad mot systemmänniskorna så är vi människor med en framtid delaktiga i en pågående process.  Vi går från insikt till insikt, medan systemmänniskor antingen inbilldar sig att vi liksom dem förvarar positioner, eller när det inte längre fungerar så avfärdar de oss i slaskkategorin kuferi och stolletänkande.  Vi är många där, nu.  :)    Jmf. Karin Boye som beskrev de två kontrahenterna väl i "Gömda land", "Asar och alfer" (1924)  "Asar och alfer delar makten"... http://runeberg.org/boyeland/2_32.html  [länk] .  Min syster har denna dikt på flera ställen på sina webbsidor.  Ska leta.... http://vetteljus.org/gneptunus/gudinnan/home.html  [länk] och här http://karleken.newstarforum.com/t3-faces-of-the-dream-goddess  [länk] .  Kanske på ännu fler ställen.

(Se alla mina inlägg via [länk] eller [länk] .)
inlägg #83
#79/Lennart/(………Är du rädd för dina förfäder nu också? Vi härstammar ju alla från Afrika. Vet du inte det?....)Fel. Nya rön tyder inte på det . Se. länk. [länk] gäller din anonymitet står jag fast vid att du är lika anonym som någon annan här på Sourze, när din adress inte finns kopplat till något telefonnummer. Vad du har för uppgifter utlagda på Facebook intresserar mig inte, nu är det Sourze som gäller och ditt tjat om att det finns anonyma skribenter på Sourze ska du över huvud taget inte bry dig om. Dina afrikanska förfäder har tydligen varit framme i Ludvika och slagit ihjäl en tvåbarnsfar i helgen.se.länk. [länk] nyheter. [länk]
anonymt inlägg #84
#84/Provar länken igen. [länk]
anonymt inlägg #85
Annons:

Artikeln ifrågasätter inte att "moderna människor vandrade ut ur Afrika". Den säger att 96 procent av tidigare arter ersattes helt och hållet vid utvandringen, men att 4 procent neanderthal-dna lever vidare. Fortsätt att läsa Forskning & Framsteg så kanske dina främlingsfientliga villfarelser försvinner med tiden och SD verkar mindre lockande ... Du menar att man måste sätta ut sitt telefonnummer under sitt foto för att inte vara anonym på Sourze? Sorry, men jag tror inte att jag har tid att diskutera artklarna i Forskning & Framsteg på telefon med dig. Du får hitta någon annan telefonkompis. :)
inlägg #86
Jag har inte tjatat "om att det finns anonyma skribenter på Sourze". Det finnas många tusentals godtagbara orsaker till anonymitet vilket jag till fullo respekterar. Men om man använder denna legitima anonymitet för att sprida vinklad SD-propaganda med främlingsfientliga åsikter, såsom dina två sista länkar i ditt inlägg, bryr jag mig om det och tycker att det är fegt att inte öppet stå för sina åsikter. Du tycker annorlunda och det respekterar jag. Till exempel att du tycker att den riktiga "Lasse i Gatan"(inte Du) hade rätt hudfärg och nationalitet! :)
inlägg #87
Okej "kaparen", från Göteborg?, ska vi röka fredspipa nu och utlysa lite julefrid tillfälligt och fortsätta att puckla på varandra efter julen? :) Ha en God Jul!
inlägg #88
Visa sida: 1 .. 4 5 6 7 8 9

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se