Tisdag den 21 maj 2013 Ny användare | Logga in  

Dagens skrivtips: Upploppen i Husby | VM-guld i hockey | Fler anmäler mobbning i skolan Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 .. 3 4 5 6 7 8 9
@ [länk] SD 2011-12-17 13:49:

- För mig är alla källor med deras intressanta perspektiv som stenar att ta mig över manipulationernas träsk via.  Project Camelot med Kerry Cassidy, David Wilcock och Benjamin Fulford är synliga och därmed mycket intressanta att manipulera för att de i sin tur ska missleda andra.  Men de liksom alla som vill väl kan hjälpa den som verkligen söker att komma framåt i sin process.  Personer som Michael Tsarion som drivs av sin egen forskning är f.ö. mkt svårare att manipulera.  (Se vidare [länk]"Michael+Tsarion"+"DNA+of+King+Tut" för dennes fynd .) 

Clif High kommenterade mkt klokt David Wilcock, Benjamin Fulford etc debaklet.  Jag har själv känt att det är något off med det, utan att jag misstror deras motiv.  Clif High satte fingret på det:  De, Fulford, Wilcock, et al, är fast i sitt eget önsketänkande, eller i de insiders manipulationer de fallit för.  De är en del av något som inte är vad de tror det är.  Det är en plan, men inte som de tror.  Det kan t.o.m. vara bra i slutänden, men inte så naivt som de tror.  Insidern i Camelot intervjun droppade ledtrådar för glatta livet, som att man måste knäcka ägg för att göra omelett.  Läs Clif High från 15 december, jag läste det redan dagen efter:  http://halfpasthuman.com/yetmorecritical.html  [länk] .  De märkliga fackuttrycken lär komma från Clif Highs WebBot projekt, jag har inte satt mig in i all terminologi.  Projektet går ut på att maskinmässigt läsa det mänskliga massmedvetandet genom bruset på Internet.
inlägg #71
Rättelse av sista delen av första stycket ovan, länken blev manglad av Sourze, fix:

Personer som Michael Tsarion som drivs av sin egen forskning är f.ö. mkt svårare att manipulera.  (Se vidare  "Michael Tsarion" "DNA of King Tut"  [länk] för dennes fynd .)
inlägg #72
Ingen feed back på min brandfackla? "Tänk om piraterna som attackerar oljetankers utanför Afrikas kust finansieras av oljebolagen själva?" Ingen som vågar lita på sin intuition? :)
inlägg #73
#73 - Då kan de tala med Sonja Åkessons ord,"Vara vit mans slav" - Tja,värre har man hört! - Kanske ligger det en afrikansk hund begravd?
inlägg #74
Bra Jan att din intution inte avfärdar en sådan konspiration från oljebolagen. Som du säger, "värre har man hört" ...
inlägg #75
Annons:

Lite överraskande att Du Jan av alla var den enda som vågade lite på din intution, när inte ens Leif E vågade det. :) Men för att föra resonemanget i land från de farliga piratvattnen utanför Afrika till den afrikanska kontinten och få det att landa i artikelns Egypten i Kairo på Tahiritorget. Undrar om inte kompani USA&CIA är lite nervösa nu, med en möjlig ny regim som inte kommer att vara så vänligt inställd som den förra mot sin granne i öster - Israel.
Kanske dessa ökända konspiratörer redan är i full gång med att ösa pengar på en lämplig politisk kandidat som är lite mer Israelvänlig? Eller är det också bara en löjlig "konspirationsteori" från mig?
inlägg #76
Ett annat orosmoment, inte bara för USA & CIA, är säkert också om islamisterna i Egypten får för sig vill införa en islamistisk räntefri ekonomi ...
inlägg #77
#73/ Lugn Lennart det kommer att ordna sig, nästa år går det bra att kapa åt sig i Sverige istället för att kapa åt sig utanför Somalias kust./
……..för den anstormning av somalier som väntas till Sverige i sommar när kravet på att kunna identifiera sig slopas./se.artikel [länk]
Många nyheter har det blivit senaste dygnet. [länk]
anonymt inlägg #78
"Lasse i Gatan", jag visste redan att du är en rädd person som gömmer sig bakom mamma Anonymitetens kjol. Är du rädd för dina förfäder nu också? Vi härstammar ju alla från Afrika. Vet du inte det? Vore det inte bättre att välkomna våra förfäder i stället och be dem att försöka förlåta oss för att även Sverige har deltagit i utsugingen och förslavningen av Afrika? Det minsta vi kan göra vore väl att som kompensation ge dem asyl i Sverige? Efter några generationer som entrepenörer i Norrlands inland kanske somalierna blir så pass uppblandade och "vita" i hudfärgen att deras barn i tredje generationen i alla fall accepteras som riktiga svenskar och inte "invandrare"?
inlägg #79
#79/ Du är väl ganska anonym också, du finns inte på Eniro eller Hitta (har du haft något fuffens för dig?)
och ditt foto är det verkligen du? Ett tag körde du med riddarutrustning och en egenhändig gjord mask, hur offentlig är man då.

Nu är det väl bäst att visa vem jag är. [länk]
anonymt inlägg #80
Visa sida: 1 .. 3 4 5 6 7 8 9

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se