@
[länk] SD 2011-12-17 13:49:
- För mig är alla källor med deras intressanta perspektiv som stenar att ta mig över manipulationernas träsk via. Project Camelot med Kerry Cassidy, David Wilcock och Benjamin Fulford är synliga och därmed mycket intressanta att manipulera för att de i sin tur ska missleda andra. Men de liksom alla som vill väl kan hjälpa den som verkligen söker att komma framåt i sin process. Personer som Michael Tsarion som drivs av sin egen forskning är f.ö. mkt svårare att manipulera. (Se vidare
[länk]"Michael+Tsarion"+"DNA+of+King+Tut" för dennes fynd .)
Clif High kommenterade mkt klokt David Wilcock, Benjamin Fulford etc debaklet. Jag har själv känt att det är något off med det, utan att jag misstror deras motiv. Clif High satte fingret på det: De, Fulford, Wilcock, et al, är fast i sitt eget önsketänkande, eller i de insiders manipulationer de fallit för. De är en del av något som inte är vad de tror det är. Det är en plan, men inte som de tror. Det kan t.o.m. vara bra i slutänden, men inte så naivt som de tror. Insidern i Camelot intervjun droppade ledtrådar för glatta livet, som att man måste knäcka ägg för att göra omelett. Läs Clif High från 15 december, jag läste det redan dagen efter: http://halfpasthuman.com/yetmorecritical.html
[länk] . De märkliga fackuttrycken lär komma från Clif Highs WebBot projekt, jag har inte satt mig in i all terminologi. Projektet går ut på att maskinmässigt läsa det mänskliga massmedvetandet genom bruset på Internet.
inlägg #71