Fredag den 24 maj 2013 Ny användare | Logga in  

Dagens skrivtips: Svenskarnas sexvanor | Nya bränder i Stockholm | Våldtäktsdömd får resning efter 10 år  Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
NU har de regeringstrogna börjat att mota bort de oppositionella från Frihetstorget. Men hjälp ab hästa, piskr,kameler och diverse tillhyggen. Sannolikt polisen har mobiliserat de som inte velat demonstrera. NU kan sorgliga tider väntas!
anonymt inlägg #41
"The hypocrisy of western liberals is breathtaking: they publicly supported democracy, and now, when the people revolt against the tyrants on behalf of secular freedom and justice, not on behalf of religion, they are all deeply concerned. Why concern, why not joy that freedom is given a chance?" - Slavoj Žižek

Mitt i prick!
anonymt inlägg #42
Ang. att "Den globala revolutionen har börjat", såg "European Revolution 29 May 2011 [HD720p] Reupload This Now! Help make this go Viral!" [länk] . Med varma hälsningar från den låsta psykiatriska avdelningen Tellus 3D.
inlägg #43
Om tuben försvinner,
"Everybody use Google and use the search term: "European Revolution 29 May 2011" or click on: [länk] lets make them go nuts :)"
_
inlägg #44
(A) vackra länkar
anonymt inlägg #45
Annons:

Adrian Salbuchi går igenom 12 triggers som eliten använder för att leda världen in i världsregeringen:
  1. "Salbuchi - Forecast 2011: An End Run Towards World Government - Part 1 of 2[länk]
  2. "Salbuchi - Forecast 2011: An End Run Towards World Government - Part 2 of 2[länk]
inlägg #46
Andra [länk] :ar till kommentarer om Second Republic Project och Adrian Salbuchi.
inlägg #47
Får varje dag i eposten rapporter från ockupationen av Wall Street.  Nu senast att marinkårssoldater på eget bevåg och i uniform åker dit för att skydda de protesterande.  En andlig medvetandevår sveper verkligen över världen!  Även här i Sverige märker jag av den.  När jag 2005 började blogga om allt konstigt som görs mot oss, så trodde jag naivt att andra svenska bloggare i större omfattning skulle länka till det och diskutera.  Då skedde det ej.  I dag länkar man dock till mina artiklar, särskilt den senaste, den om "Tio år av konspiration".  Googlar den, Tio OR 10 "år av konspiration" Erlingsson  [länk] .  Klicka för färdig sökning, så framgår samtidigt om den fortsätter spridas.
inlägg #48
Bättre sökning:  Tio OR 10 "år av konspiration" Leif Erlingsson -site:sourze.se  [länk] .  (Det blev så många träffar till Sourze innan.)
inlägg #49
Ännu bättre sökning:  Tio OR 10 "år av konspiration" "Leif Erlingsson" -site:sourze.se -site:lege.net  [länk] .  (Det blev så många träffar till LEGE.NET innan.)
inlägg #50
Visa sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se