Torsdag den 23 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Ulf Kristersson och jobbkraven | Norges rätt dela ut Nobelpris | SJ-sträckan Göteborg-Malmö Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 .. 233 234 235 236 237 238 239
Dag Nilsson #2363 [länk] :  - Inte så efterblivna ändå, Mossads eskapader hade kanske fått upp deras uppmärksamhet för de grep en norsk sionist för det och ett till högerextremistiskt våldsdåd efter inte många timmar, nämligen Anders Behring Breivik aka Fjordman, mångårig skribent på de antimuslimska och sionistiska bloggarna Gates of Vienna och Jihad Watch.

Det är så man undrar om det är hans vänner som nu går på högvarv för att sinnessjukförklara dig och alla som förstår vilka de kanske är.

Alla påståenden om att Al Qaeda inte genast utpekades är grovt hycklande.  I dag förstår väl alla att sionisterna har järnkoll på vad som står i för dem viktiga ämnen i Wikipedia, och att de genom sina nätverk ser till att ta bort och redigera besvärande information.

Den som istället läser t.ex. Carl Bildt i hans artikel i Aftonbladet 2001-09-12 -- som rimligen bör ha varit skriven senast 2001-09-11 -- ser ju att han ägnar halva texten åt att just peka ut Al Qaeda även om han inleder med att konstatera att bevis saknas:

[NY KOMMENTAR FÖLJER.]
inlägg #2371
[FORTS. FRÅN OVAN.]
[länk]

Aftonbladet Nyheter Publicerad 2001-09-12

"Carl Bildt skriver om dagen då världen förändrades"

"Vi vet inte vem som är skyldig.  Men jag har svårt att se någon annan organisation än Usama bin-Ladins nätverk som skulle ha fanatismen, finanserna och förmågan att göra detta.

Han förklarade 1996 krig mot allt vad USA heter och allt vad USA står för.  Och sedan dess har trådarna från olika terrordåd lett i riktning mot honom.

Han kommer från en av Saudiarabiens rikaste familjer.  Hans fars företag har byggt kungapalatsen och reparerat den heliga moskén i Mecka.

Det var den sovjetiska invasionen av Afghanistan 1979 som gjorde honom till den fanatiske krigaren.  Snart vände han sig mot regimen i Saudiarabien. , Och sedan blev allt vad USA står för fienden.

Sedan han körts ut ur Saudiarabien opererade han några år i Sudan.  Jag har sett hans övergivna jetflygplan på Khartoums flygplats.

1996 fick han fly därifrån till Afghanistan.  Vid Jalalabad.  Vid Khandahar.  Uppgifterna har växlat.  Men därifrån har bulletiner av hat och fanatism sänts ut.

Och vi vet att han spunnit en väv av terroristiska kontakter runt världen.

1998 lät president Clinton kryssningsrobotarna regna över Afghanistan i ett försök att komma åt honom.  Det misslyckades.  Snarare stärkte det hans stöd.

Och talibanerna i Kabul har envisat vägrat FN:s säkerhetsråds beslut att upphöra med varje form av tolerans av terrorism.  Sanktionerna mot landet har blivit allt hårdare, och konsekvenserna allt värre.
"

Sionister i andra länder -- särskilt i USA -- var ännu snabbare med att peka ut Usama bin-Ladins nätverk och Al Qaeda.

Själv kommenterade jag detta 2007-03-29 [länk]

Jag tycks bli sannspådd då jag 2008-02-24 förutspådde att sionisterna är utsedda till maktelitens målvakter/offerlamm. [länk] .  Man ser här på forumet hur desperat de pekar finger mot oss som genomskådat dem.  Synd att de inte kan se att vi inte anser dem onda, endast lurade.  Att de lurar sig själva.  Och att vi ständigt inbjudit dem att ansluta sig till mänskligheten istället för till den maktelit som nu föraktfullt offrar dem.  Tänk om de förstod att jag t.ex. åtnjuter långt mer äkta respekt än de gör, från den verkliga makteliten...
inlägg #2372
I samma tråd som jag postade länk till ovan (2008-02-24, "Jag tycks bli sannspådd" länken) hittade jag längre ned en mycket talande kommentar av "erik":
"Angående den särskilda slutenheten i Svenska medier:

Den 29 juli 2005 berättade John Loftus i FOX news om att Haroon Rashid Aswat, 'the mastermind' bakom bombningarna i london 7/7 arbetade för MI6.

Det tyckte jag var en enastående nyhet och gjorde en språkdifferentierad sökning på yahoo med några veckors mellanrum för att få en fingervisning om spridningen i några Europeiska språkområden.  Söksträng: 'Aswat London MI6', tidspunkter: 6/9 och 27/9-2005

Så här blev resultatet på de två tidspunkterna:
Engelska 4240, 939
Tyska 40, 66
Holländska 15,23
Franska 14, 29
Italienska 7, 18
Danska 2, 8
Finska 1, 1
Norska 1, 1
Svenska 0, 0

Det var ju inte så att Svenska medier inte kände till det eftersom både Aftonbladet eller radions studio ett tipsades.  Ungefär samtidigt som Lejonborren var ute och tyckte att vi inte skulle vara rädda för att låta militären samarbeta med polisen i jakten på 'terrorister'.
"

...

#5 erik 2007-05-05 02:46
Kommentaren [länk] var längre än så, men det kan läsas på länken nyss.
inlägg #2373
Dippen #2365 [länk] :  - Du har naturligtvis rätt i att det är en ensam norsk fascist och högerextremist, men du glömde nämna att han dessutom var sionist och anti-islamist.  Vet du om han fortfarande är sionist och anti-islamist eller om han ändrat sig?
inlägg #2374
Att stollen var aktiv inom frimureriet i orden Soilerne har som vanligt ingenting med saken att göra, till skillnad från farliga sekter i övrigt så är ju detta en mycket nyttig sekt.
anonymt inlägg #2375
Annons:

2361 Aquirre: "Den norska regeringens väpnade gren utför sådana här operationer var dag mot barn o fruntimmer världen över....är någon förvånad över att nån ger igen. ?....synd på det norska folket bara....men knappast oväntat"
Här ännu ett exempel på alltför snabba slutsatser och direkt från ryggmärgen...Kommentar AA?
Eller varför inte från L-A, som visst är svarslös inför just mina mer lågmälta funderingar om dådet.
inlägg #2376
#2374 Gärningsmannen förstås bäst som en kristen fundamentalist på högerkanten, en beskrivning som accepterats av norska polisen. Det är detta man skall använda som utgångspunkt för resonemangen, påminner en del om de kristna fanatiker i USA som mördar läkare som utför aborter.
anonymt inlägg #2377
Dippen var nästan snabbare än flashback att hitta gärningsmnen :-)
anonymt inlägg #2378
Ja du ser hur aningslös jag är Jocke....tänker med hjärtat.....fast jag hade fortfarande haft förståelse för om det varit en figur eller flera från länderna där NATO mördar och våldtar.....att det nu var en konservativ frimuare gör ju dådet mer psykiatriskt än politikt på visst vis.....om nu inte frimurarna har bestämt sig för att komma ut ur garderoben efter flera hundra år...men det tror jag inte.
anonymt inlägg #2379
Alex Jones vet vad han pratar om ;-P [länk]
anonymt inlägg #2380
Visa sida: 1 .. 233 234 235 236 237 238 239

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se