Som jag skrev för snart ett år sedan
[länk] , Riktiga hjältar skiter i vad andra tycker och säger: Är deras ärende viktigt så följer de ledtrådarna, oavsett. En sådan hjälte är Dr. Judy Wood. . . . Dr. Judy Wood har gjort mer än någon annan för att förstå vad som verkligen hände rent fysiskt den dagen, med omvandlandet av otaliga ton betong och annat till... damm! . . . Dr. Judy Wood inte bara snackade. Hon agerade. Se "Re: Requests for Correction per Section 515 of Public Law 106-554", March 16, 2007, by Dr. Judy Wood, to NIST.
[länk] . . . Rekommenderade länkar:
[länk] [länk] . SLUT CITAT. Jag vet att Dag inte instämmer i dessa teorier, och jag har varken ork eller lust att debattera det tekniska då det ju handlar om att "omförhandla" en hel världsbild, utan de som liksom jag själv har kommit dithän att vi på basis av våra studier ser detta scenario som rimligt (Torsion Field Physics / Scalar Technology / Hutchinson Effekt eller vad man nu använder för buzzwords), vi behöver bara invänta paradigmskiftet när fler är "som vi". Och de som inte är där ännu, ja, de är ju inte där ännu, så då är det dödfött att tjafsa. Därför är mitt syfte med detta endast att positionera mig, det är hela syftet med denna kommentar. Frid.
inlägg #5