Fredag den 25 maj 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Bostadsrätt vs hyresrätt? | Egyptens presidentval | EU-toppmötet  Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2 3 4 5 6 .. av 239
Bra initiativ Dag som jag hoppas leder till lite kreativ brainstorming och logiska slutsatser. Intressant teori du har med sprängmedlet. Jag är inte själv insatt i sådant så där kan jag inte tillföra något. Men jag minns att jag hört att just sprinklersystemet inte fungerade och att vittnen från vissa kontor, berättade att det pågick arbete på våningar ovanför dem, där stora och tunga föremål flyttats omkring.
inlägg #1
Skicka popcornen, cmo!
anonymt inlägg #2
Tar en öl, o lutar mig tillbaka! Let the show begin! :-)
anonymt inlägg #3
Dag Nilsson. Om jag vore du så skulle jag ta ett långt brake från mig själv. Jag menar att det som byggs upp av "fritänkare" som du är en hel industri eller en "religion" som bygger på konspirationer kring den elfte september. Och att du med detta gör en tjänst åt arabvärlden eftersom det är just konspirationsterier som härskar bland muslimer i det vardagliga samtalet i mellanöstern. Jag tror inte att jag kan övertyga dig eller dina muslimska likasinnade i denna debatt på Sourze men jag vill säga att både du och arabvärlden har ett sjukligt sinne som kräver åratals av vård och behandling.
inlägg #4
Som jag skrev för snart ett år sedan [länk] , Riktiga hjältar skiter i vad andra tycker och säger: Är deras ärende viktigt så följer de ledtrådarna, oavsett. En sådan hjälte är Dr. Judy Wood. . . . Dr. Judy Wood har gjort mer än någon annan för att förstå vad som verkligen hände rent fysiskt den dagen, med omvandlandet av otaliga ton betong och annat till... damm! . . . Dr. Judy Wood inte bara snackade. Hon agerade. Se "Re: Requests for Correction per Section 515 of Public Law 106-554", March 16, 2007, by Dr. Judy Wood, to NIST. [länk] . . . Rekommenderade länkar: [länk] [länk] . SLUT CITAT. Jag vet att Dag inte instämmer i dessa teorier, och jag har varken ork eller lust att debattera det tekniska då det ju handlar om att "omförhandla" en hel världsbild, utan de som liksom jag själv har kommit dithän att vi på basis av våra studier ser detta scenario som rimligt (Torsion Field Physics / Scalar Technology / Hutchinson Effekt eller vad man nu använder för buzzwords), vi behöver bara invänta paradigmskiftet när fler är "som vi". Och de som inte är där ännu, ja, de är ju inte där ännu, så då är det dödfött att tjafsa. Därför är mitt syfte med detta endast att positionera mig, det är hela syftet med denna kommentar. Frid.
inlägg #5
Annons:

#5 Leif. Det är exat det jag vill säga! Ta ett brake från dig själv och sök upp dina liksinnade på en psykiatrisk klinik!
inlägg #6
Som vanligt kan inte Dag Nilsson presentera skymten till motiv. Ungefär som när det gäller hans uppfattning om Palmemordet och alla andra konspirationer han snöat in på.
inlägg #7
Hmmm just vad vi efterfrågade, ännu fler fnattiga kuckelimupp-teorier. Personligen hade jag varit mer imponerad om "Världens bästa Nilsson" stängt av propellern, kommit ner på jorden och kritiskt granskat de science ficton teorier som redan lanserats.
inlägg #8
#7 Har du missat att allt syftar till jud... eh "sionisternas" strävan efter världsherravälde?
inlägg #9
Herr Forsblom, tyvärr saknar vissa sjukdomsinsikt, jag träffar dagligdags människor som uppvisar tydliga tecken på psykiska störningar av olika slag. Om patienten inte är medveten om symptomen och dessutom missköter sin medicinering blir rehabiliteringsarbetet besvärligt ty den allra viktigaste personen i rehabiliteringsarbetet är patienten själv.
anonymt inlägg #10
Visa sida: 1 2 3 4 5 6 .. av 239

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se