Fredag den 24 maj 2013 Ny användare | Logga in  

Dagens skrivtips: Soldatmordet i London | Vård till papperslösa | Tamerlan Tsarnajev kopplas till trippelmord  Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 .. 24 25 26 27 28 29 30 31 32
#275 Min totala avsaknad av känsla för hur material beter sig är grundad inte bara på tecknad film, utan även på kurser i bland annat maskinkonstruktion, mekanik, maskinelement, materialteknik, hållfasthetslära (grund och fortsättning), elasticitetsteori, plasticitetsteori, konstituvia ekvationer, fysisk metallurgi, fasta tillståndets fysik, dislokationsteori, värmebehandling och legering från tre olika universitet. Samt förstås på drygt 20 år av praktiskt ingenjörs erfarenhet inom utveckling och provning samt undersökningar och utredningar av havererade maskinelement och konstruktioner. Och du själv?
inlägg #281
Byggnad 7 sprängs, behövs fler kommentarer?
[länk]
inlägg #282
Nu upprepade Inger sin lögn, och i samma tråd, dessutom. Nu: Inger Olsson 2011-01-13 20:39 #278 [länk] . Då, redovisat av mig i Leif Erlingsson 2011-01-10 16:32 #141 [länk] . Hon skriver dessutom att hon nu hoppar av denna diskussion p.g.a. personangrepp. Då ska jag inte göra henne besviken: Som journalist har hon lärt sig hur det går till: Man låtsas som det regnar och ignorerar när man blir motbevisad, sedan kör man på i samma fart som förut. Det är så det går till i vår lögnokrati [länk]
inlägg #283
#282 Nej, egentligen inte, vem sprängde? Dynamit Harry i Jönsson ligan?
anonymt inlägg #284
CMO...sprider nu Adler och Ibsen kring sig....det blir mer och mer lössläppta "minkar" i ingengörens repertoar...Det man inte kan begripa måste man sjukförklara...vad säger Adler och Ibsen om det CMO ? Och framförallt, vad klassificeras det som i retoriken ? :-)
anonymt inlägg #285
Annons:

Det finns bara en grupp här som skapar förvirring,ljuger,slingrar sig,kommer aldrig med några konkreta svar,lider av mytomani,beskyddare av mig,ser ner på alla som inte tillhör deras ras,lurar hela världen befolkning på deras egendomar,skapar krig för att gynna den ekonomiska tillväxten för egenintressen,beskyddar lögner,sprider lögn propaganda,tror inte på sanningen, ser sig själva som överlägsna. CMO & co jag älskar er....
anonymt inlägg #286
CMO #280 materiel? [länk] ---- kommentar som självindikerar motivfaktorn? Mao ett puerilt reitererande av sofismer, flambait, ordgnabb och persontillmälen, allt för sakens skull ...
anonymt inlägg #287
#287 Förstår tyvärr inte vad du vill säga med länken eller övriga kommentar.
inlägg #288
Inte jag heller..ännu...men noterar att Svenska Akademin super mer än vanligt (rad 7. "värksamheter" ) värre än i NationalCycklomopeden ju, som den kallades för sina stavfel.
anonymt inlägg #289
kanske detta förklarar bättre, CMO missade säkert; [länk] inlägg #121 -----(vet inte hur jag finner exakta postnummer så denna länk får duga) Jag undrar helt enkelt, varför medverka i diskurs om motivet synes vara att strunta i sakfrågorna och mer el mindre märka ord och andra smyg-ad hominem. Dessa ämnen är ju minst sagt inte oviktiga, och när man ändå lägger tid varför inte försöka bli klokare av det? märk väl, som länken oxo beskriver, INTE likforma, diversitet i dylika fora är ju en styrka, inte svaghet ...
anonymt inlägg #290
Visa sida: 1 .. 24 25 26 27 28 29 30 31 32

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se