Måndag den 20 maj 2013 Ny användare | Logga in  

Dagens skrivtips: Krisen i förlossningsvården | Eurovision Song Contest i Malmö | Diskriminerande reklam Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 .. 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
#257 - En fin dikt Daniel! Fortsätt så och du har en given plats i Gåsblandarens kommande julnummer. (PS Det väcker inte lite upphetsning att så här naket ana den befriade ingenjören i dig. ds)
inlägg #261
#261, tack, jag gillade själv det där med ett "foster av hat" i en "livmoder av rädsla", och "bitterhetens navelsträng" blev en fin slutknorr.
anonymt inlägg #262
#258 - Tack för stöd. Ibland tar smällarna lite hårdare än annars. --- Visste du att ingenjörer hörde till dem som minst av allt vill hantera fakta? Kan det bero på att de ser det som ett axiom, att den etablerade samhällsordningen är den evigt rätta och därför aldrig behöver motiveras? Hoppas att de kommer med ett nytt utfall där de fortsätter att kräva bevis kring omständigheter där de aldrig tycker sig behöva bevisa något själva. --- Vi får se om de vågar ifrågasätta en enda sak, som jag inte tydligt angivit som en spekulation.
inlägg #263
#262 - Roman Polanski släng dig i väggen med din "Rosemary's Baby"! Här kommer uppföljaren - "Ingenjörernas Planet - Tionde banan från Solen" Manus: Daniel1978 - under medverkan av Chalmers gosskör --- Regi: Cecilila Medusa Olofsdottir - utan medverkan.
inlägg #264
Inger (#259), sorg är förvisso omstörtande, men jag talar om när fundamenten visade sig vara illusioner. Ingen av oss är bluff, vi är båda äkta, men du har ännu inte upptäckt detta.
inlägg #265
Annons:

Nu har jag ett antal gånger försökt få i gång en diskussion om verkligheten bakom den "svarta lådan" och betydelsen av dess innehåll. Intresset för en sådan diskussion verkar emellertid obefintligt både hos artikelförfattaren och övriga i mupp -gänget. Istället gör man tafatta försök till att förlöjliga ett kritiskt granskande. Man kan undra vad det är som gör att de självutnämnda sanningssökarna är så livrädda för att få reda på sanningen? Rädslan att komma till insikt att de kastat bort många år av sitt liv på att jaga en konspiration som bara är ett hjärnspöke?
inlägg #266
#266 - CMO, du har sett plåtbiten från flight 77, den där man kan ana AA.
Kan du i ditt inre göra dig en föreställning om hur den biten så pass hel kunnat överleva en inflygning i den aktuella väggen i en hastighet av oerhörda 800 km/tim? Vilken är den troliga anledningen till att just den biten inte följde med det övriga planet in i byggnaden? --- Till dig som liksom jag gör egna rimlighetsbedömningar vill jag än en gång understryka att 800 km/tim på marknivå är en ofattbart hög hastighet. Det snabbaste fordon med explosionsmotor är en dragster. De kommer upp i 500 km/tim. Formel 1 bilar i ca 300 km/tim. På tuben kan ni se dragster förolyckas i färdriktningen och se hur trasiga de blir. Här har vi en kollision snett in i en byggnad. Detta krockvåld är mycket större än vad som kommer i fråga på en dragstrip eller på en formelbana. Ta dragstern plussa på med formel 1 racern dra rakt in i Pentagon. Föreställ er hur aluminiumplåten inte blir ögonblickligen fullständigt söndertrasad. Hur den liksom skärs loss från flygplanskroppen och singlar iväg ut på gräsmattan. Om du fixar det, då delar du och jag inte samma verklighet.
inlägg #267
Kan det ha något att göra med Anonyma Alkisar? - Dom har ju en väldig förmåga att överleva - Eller? - Mvh.
inlägg #268
En gång blev jag så påpassad av ett Jehovas vittne att jag kallade henne för - En sten i skon. Jag har inte sett Vittnet på flera år nu, men stendjäveln har kommit tillbaka!
inlägg #269
Gnaver den?
inlägg #270
Visa sida: 1 .. 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se