Torsdag den 23 maj 2013 Ny användare | Logga in  

Dagens skrivtips: Upploppen i förorterna | Tornadon i Oklahoma | Ännu ett nedlagt åtal mot Quick Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 .. 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 .. av 32
forts. Jag är däremot övertygad om att CMO skulle vara den första att instämma i - OM det fanns bevis för att 9/11 var ett s k insider-jobb! När det INTE finns det blir han ju, på sakliga grunder, förbannad på allt detta tjafs. Därför ska ljus sättas på de s k "sanningssökarnas" metodik och syften.
inlägg #221
#219 - Inger, inser du inte att erobwen mellan raderna berättar sanningen. Han har genomskådat oss alla - mseder, Open Mind, Lars? Erlingsson och mig. Vi hann dock förvirra många goda sanningsälskare - ingen nämnd och ingen glömd - innan det sprack. Vi får ligga lågt ett tag efter denna nesa och återkommer till OS i London. Vi ses då.
inlägg #222
#222 Antar att ni får slipa på era metoder. Ett tips: använd inte metaforer som avslöjar vem du själv är.
inlägg #223
CMO..du säger att du är gammeldags...Har du nån källa till det...och i så fall har du tolv experter som stödjer den källan ? Man kan inte bara diskutera med folk som slänger ur sig att de är gammeldags utan källor. Eller är du expert på gammeldags ? vad är det för flum och hemmasnickerier, Gammeldags kan ju vara allt från 1 till miljoner år. Hur skall du ha det CMO...lite källkritik...tomtar som bara påstår att de är gammeldags kan vi inte ha. Finns gammeldags alls förresten ?...Freud sa inget om det.Gammeldags är ju dåtid och dåtid har passerat,alltså finns den inte. Jag tror inte på gammeldags. Visa mig gammeldags så skall jag tro det.Flum-CMO,Halmgubbar, och ad hit och ad dit.
anonymt inlägg #224
#224: Gillar detta!
inlägg #225
Annons:

Aguirre #224 [länk] , äh, du bara plagierar en plagiatör [[länk]]. CMO är mästaren!
inlägg #226
Rätt Leif...vi härmar varann som apor :-)
anonymt inlägg #227
Aguirre, fortsätt för guds skull plagiera. Tuppkammen reser sig, egot sväller... Detta kunde jag behöva efter alla avrättningar som sånär tagit livet av mig... eller ja, kanske inte direkt livet... en gammal stridis som jag blir ju bara upplivad! Bjuder tillbaka vid tillfälle. Filar på filibuster från dig nyss. Där fick du in en fullträff.
inlägg #228
Va fan vet du om det Dag...din fiskrensare :-)
anonymt inlägg #229
Är det nån som vet vart cmologgad har tagit vägen. Jag börjar sakna honom.

mvh

lasse w
inlägg #230
Visa sida: 1 .. 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 .. av 32

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se