Fredag den 24 maj 2013 Ny användare | Logga in  

Dagens skrivtips: Svenskarnas sexvanor | Nya bränder i Stockholm | Våldtäktsdömd får resning efter 10 år  Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 .. 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 .. av 32
#192 Jaha herr Molin, blir elva tramsböcker av en dilettant elva gånger så tramsigt som bara en tramsbokbok, eller ökar tramsigheten i kvadrat?
inlägg #201
De flesta böcker som skrivs om 9/11 är inget annat än modernt bondfångeri.
anonymt inlägg #202
Diagnoserna som är för denna människa är nog obotliga. Favoritcitat jag sparat av Advokathövdingen cmo.... CMO 2010-11-04 19:10:00 “Myt: betyder i dagligt tal en spridd uppfattning som saknar faktagrund. Det är rimligen den betydelsen som avses i rubriken. Tyvärr finner jag dina resonemang i övrigt omöjliga att följa. Cmo du är ta me fan helt slut. Mytomani är en allvarlig sjukdom bara så att du vet....
anonymt inlägg #203
Orka....
anonymt inlägg #204
Nu är vi där igen...ni ifrågasätter varandras personligheter och inte ett enda fakta att diskutera i de senaste inläggen..CMO vill att forumet enbart skall befolkas av godkända fackexperter och han får diagnoser på sig som svar. Det är möjligt att ytterligheterna har rätt om varann men, dra inte ned varann till denna nivå hela tiden.Tycker man att ett inlägg är skit är man inte tvungen att haspla ur sig det direkt, eller alls,man kan vänta tills man har nåt att säga.Hoppas de kommande 9/11 trådarna blir lite renare.
anonymt inlägg #205
Annons:

#205 - Aguirre, jag har lärt mig att aldrig debattera med idioter. De drar ner mig till sin nivå och besegrar mig lätt med sin överlägsna erfarenhet. --- Ändå gör jag om det - gång på gång. Det måste helt enkelt finnas något ofärdigt i mig som fortfarande söker sina likar. Det blir skönt om den dan kommer och jag helt kan släppa dem, vilka har söndring som sin mission.
inlägg #206
#205 De kommer alldrig vara rena så länge cmo och de andra beskyddarna är där, för fokus ifrån sakfrågan försvinner i skuggan av dravvel som skapas i de flesta trådar av dessa personer.
anonymt inlägg #207
Dag....jag förstår dig...jag ramlar oxå i hålet ibland...eller som malayerna säger "Var skall man börja kamma en flintskallig" ...ändå står jag där med kammen ibland.
anonymt inlägg #208
Det kanske är som dessa 2 säger... [länk]
anonymt inlägg #209
#205 Halmgubbe #4: ”CMO vill att forumet enbart skall befolkas av godkända fackexperter...” Nej inte alls, men eftersom artikelförfattaren gör, det något märkliga, påståendet att analysen av färdskrivardata är bevis som inte kan ifrågasättas och som automatiskt eliminerar värdet av all annan bevisning så tycker jag inte det är övermaga att begära han redovisar hur han kommit fram till den slutsatsen.
inlägg #210
Visa sida: 1 .. 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 .. av 32

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se