Fredag den 24 maj 2013 Ny användare | Logga in  

Dagens skrivtips: Soldatmordet i London | Vård till papperslösa | Tamerlan Tsarnajev kopplas till trippelmord  Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 .. 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 .. av 32
Brottsmåls advokaterna versus åklagarna... Tycker åklagar sidan har mer hållbar bevisning och i slutändan kommer de skyldiga att fällas för sina brott..
anonymt inlägg #191
CMO: Pastor Griffin har skrivit mer än en bok. Wikipedia listar 11 boktitlar bara om 9/11. Men du läser väl inte böcker? [länk]
inlägg #192
"Skäggiga Mysgubbar","Yngre Foliehattar","Anti-allt ungdomar", Detta skulle bli en rolig "Svampguide" i den ideologiska djungeln här på sourze. Vad tillhör du "Maffig Toppskivling" eller "Giftig Drygliberal"...jag föreslår en ytterligare kartläggning...Er Aguirre "Vit-Rödfläckig Anarkist"
anonymt inlägg #193
#193 Du glömde bort dessa magiker som tror de kan trolla bort det hela...
anonymt inlägg #194
Open...tipsa Patrik..han sköter klassificeringen.."Spårbunden trollskivling" eller på latin "Magus Pentagonii" kanske...
anonymt inlägg #195
Annons:

Open #194 [länk] ... magiker ... Det påminner mig om vad jag läste på en sida med kanaliserat budskap om att hoppa mellan tidslinjer. Det viktigaste och sista rådet var att trots kontraindikation från omvärlden envist hålla fast vid sin valda tidslinje, för att därmed fixera sig i denna. Kanske magin fungerar, men i så fall blir det en verklighetssplit mellan olika paradigm. Vi lever i intressanta tider...
inlägg #196
#196 Var vänlig och meddela de andra tomtarna när du hittat rätt tidslinje. Förresten tycker jag att ni redan lever i en verklighetssplit, förutom open då som lever i ett eget universum.
anonymt inlägg #197
#196 Verkligen intressanta tider som många går miste om genom att inte vara öppna för det nya som är på väg att blomstra upp tråkigt nog.
anonymt inlägg #198
Vill inte verka tråkigt verklighetsbunden...men om du tillämpar din egen tidslinje på jobbet får du samma kritik som jag :-) Hur rent praktiskt skall man märka kontraindikation från omvärlden ? Är det när den vita skjortan träs på och sprutan sticks ? Jag tror inte man skall exprimentera med tidsförskjutningar på ett privat plan..annat än som rymdresenär i så fall...men då är ju tiden verkligen annorlunda beskaffad.Aborginernas drömtid är ju ett envetet fasthållande vid en verklighetssplit...i den meningen blir tidsbegreppets möjligheter lite klarare..Kulturella avvikelser finnes, se på PerP som lever i dåtid...fantastiskt bara det.
anonymt inlägg #199
@ erobwen repris: #123 ”Det är rakt upp och ner en visualisering av det rådata som återfunnits i den svarta lådan. Poängen med rådata är just att de inte behöver någon tolkning, utan talar för sig själv.” Nej riktigt så enkelt är det inte. [länk] Törs man fråga vilken typ av källkritisk granskning du gjort av ”piloterna” och vad kom du fram till vid den granskningen?. Vilka kunskaper och erfarenheter har du inom områdena datateknik, mätteknik, signalbehandling och aviation?
inlägg #200
Visa sida: 1 .. 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 .. av 32

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se