Fredag den 24 maj 2013 Ny användare | Logga in  

Dagens skrivtips: Svenskarnas sexvanor | Nya bränder i Stockholm | Våldtäktsdömd får resning efter 10 år  Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 .. 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 .. av 32
Inger Olsson: Jag har en fråga till dig. Jag tror inte på den officiella versionen av vad som hände vid Pentagon 9/11, främst på grund av att detta inte stämmer överrens med innehållet i Flight 77:s färdskrivare. Betyder det att du betraktar mig som en del av sanningsrörelsen? I så fall, betyder det också att du tycker jag är med i en sekt? Detta är en oerhört förolämpning emot en fri tänkare som jag själv. Om du läser min blogg [länk] så kan du se att jag är en fri debattör med högsta möjliga intellektuella integritet. Sektmedlem kan du vara själv.
inlägg #131
#129, härligt att se att de pekorala ruterna sitter i!
anonymt inlägg #132
Om 50 svenska nationalekonomer säger att vi är på väg ut ur krisen..fast de inte kan ange några egentliga fakta...är de då en sekt ?
Om 50 politiker av olika skäl säger att rättvisa är bra...är de då en sekt ? Man skall nog inte kalla alla som inte är PK för sekt...visst finns det element för sekterism i sanningsrörelsen..vad det nu är...men sådana element finns hos alla rörelser EU-politiker till frimärkssamlare...Ingrid..det är kanske är det bara du som tycker som du...då är du den minsta sekten i hela världen :-)
anonymt inlägg #133
Skräms inte Robert, de är livrädda för fria debattörer. Off-pist kan skapa laviner, det vet du väl? Du ska bara PRATA om frihet och lalla på med inbillningen att vi lever i ett fritt land. Men VARA fri måste du genast sluta upp med. Tänk på all ångest du skapar!
inlägg #134
Dag Nilsson 2011-01-10 14:13 #134 [länk] "Tänk på all ångest du skapar!"
En större insikt/sanning om vilka vi själva är raserar alla kontrollstrukturer byggda på ego-manipulation - ideologier, religion, ekonomi, vetenskapsparadigm o.s.v.. Det är egots skräck för att möta självet vi här bearbetar, med CMO, daniel &Co som speglar.
inlägg #135
Annons:

#131 erobwen: nej, sorry, syftade inte direkt på dig när det gällde "sektmentalitet". /// Givevis gör inte Sverige kompletta fullkomliga S O U-rapporter och haveriutredningar heller - oavsett ämnet. Detsamma bör väl gälla NIST-rapporten. Däremot kan man konstatera att i n g e n har hitintills funnit bevis för att NIST-rapporten skulle innehålla (eller dölja) avsevärd viktig information eller fakta. Då skulle en sådan seriös nyhet ha kavlats ut och snabbt letts i bevis, menar jag.
inlägg #136
#123 ”Det är rakt upp och ner en visualisering av det rådata som återfunnits i den svarta lådan. Poängen med rådata är just att de inte behöver någon tolkning, utan talar för sig själv.” Nej riktigt så enkelt är det inte. [länk] Törs man fråga vilken typ av källkritisk granskning du gjort av ”piloterna” och vad kom du fram till vid den granskningen?. Vilka kunskaper och erfarenheter har du inom områdena datateknik, mätteknik, signalbehandling och aviation?
inlägg #137
130 ”Mängder av fackfolk”. Men visst är det märkligt då att i stort sett ingen (utom Harrit då) av de som framför foliehattsteorierna ÄR fackfolk? Det är idel zenbuddistiska life coacher, misslyckade science-fiction författare, ”antisionistiska” skriftställare, och före detta svetsare som står för den ”vetenskapliga” analysen. Varför skriver inte dina expertkompisar trovärdiga och seriösa inlägg om sina rön? De kan ju göra det anonymt eller via bulvaner om de är rädda för NWO eller sina arbetsgivare? Och hur kommer det sig att ”Arkitekterna och Ingenjörena” med sina tusentals meriterade medlemmar släpar fram en åldrig bevattningsexpert för att backa upp teologen Griffins kritik av NIST? Hur kommer det sig att det bland den försumbara andel av ”Arkitekter och Ingenjörer” som skrivit på uppropet om en ny ”opartisk utredning” knappast går att hitta någon med avancerade kunskaper i materiallära eller hållfasthetslära bland alla IT ingenjörer?
inlägg #138
För övrigt tror jag inte på ”Pentagon”, det är inte Pentagon som kommit till slutsatsen att Flight 77 träffade deras huvudkvarter. Det var den tredje halmgubben från dig på kort tid. Det börjar bli tröttsamt.
inlägg #139
forts/ "Sanningsrörelsen" har ju haft många år på sig, men vilka trovärdiga vetenskapliga/tekniska bevis har framlagts? Nada. De spinner endast på ny politisk "världsordning" och använder sig av 9/11-händelsen som ett medel. Som jag ser på saken.
inlägg #140
Visa sida: 1 .. 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 .. av 32

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se