Söndag den 19 maj 2013 Ny användare | Logga in  

Dagens skrivtips: Krisen i förlossningsvården | Eurovision Song Contest i Malmö | Diskriminerande reklam Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2 3 4 5 6 .. av 32
Tack för en bra artikel. --- Det som fick mig att helt underkänna den officiella rapporten angående Pentagon 9/11, var utseendet på de fem påflugna lyktstolparna. Flygplanet skall ha hållit ca 800 km/tim vid kollisionerna. Den anslagsenergi som så hög hastighet innebär skulle i det närmaste ha sprängt såväl stolparna som de delar på flygplanet som slog in i dem. Smådelar skulle ha varit spridda över ett stort område. Men vi visas bilder på stolpar som ser omkullvälta ut alldeles där de stått och böjda med en rörbockare. Inga flygplansdelar alls. --- Haverikommissioner världen över vet att lyktstolparna är fejk. Ingen vågar säga något. Vem har denna för vår överlevnad så livsfarliga makt?
inlägg #1
Det som fick mig att fatta att det var något lurt med denna terrorattack var att det var två (2) plan som påstods ha förorsakat byggnadernas fall, men att det var tre (3) byggnader som föll, det vill säga imploderade exakt på samma sätt som när man ser kontrollerade demoleringar på film. När man därefter påstod att det var en gammal skäggig gubbe i en grotta i Afghanistan som planerat och genomfört denna extremt resurs- och kompetenskrävande aktion, då tog jag mig för pannan och började studera saken lite närmare. Det som dock aldrig slutar att förvåna mig är att det fortfarande finns människor som på fullt allvar tror på den officiella utredningen, som inte ens behandlar den tredje byggnaden. Kanske blir världen för obehaglig för att man skall orka med att ta in att en folkvald regering kan vara medansvarig i detta?
inlägg #2
Säga vad man vill. Pentagon hade i varje fall en jyst gräsmatta: [länk]
inlägg #3
Tack för dessa youtube klipp, nu är jag också övertygad, jag har sett ljuset ---Halleluja!!!!
anonymt inlägg #4
Har någon sett någonting om var på planet den vrakspillra som visas på bilden från gräsmattan passar in?
[länk]
inlägg #5
Annons:

#5 Det var inget plan som for in i Pentagon utan en missil som avfyrades av CIA alt sionister från ett MYCKET hemligt ställe, troligtvis Area 51 där USA i många år samarbetat med utomjordingar.
anonymt inlägg #6
#5 - Lars-Erik, på denna debunkfilm - [länk] - anser man att det kommer från flygkroppen där bokstaven A i American Airlines finns. --- Med tanke på att planet flög in i byggnaden med en hastighet av 800 km/tim - DET ÄR EN OERHÖRT HÖG HASTIGHET - så är väldigt bra att just en bit i tunnaste aluminium, som så lämpligt identifierar vilket plan det handlade om, blev så här pass oskadd samt hamnade bra till också. --- För de mirakeltroende är det av extra vikt att varje bevis man bygger sin verklighet på är minst lika osannolikt - helst helt otroligt - som allt annat man visar upp. Den aktuella plåtbiten talar alltså starkt för den officiella versionen.
inlägg #7
#5 Plåtbiten är planterad av CIA...allt för att dölja sanningen. Ho ho ho..
anonymt inlägg #8
När CMO byter skepnad till den retsamme trixtern Per Persson, då vet man att sanningen inte längre går att dölja med den vetenskapsimiterande skeptiska hållning, som annars - till leda - varvas med kränkningar och ren mobbning. Misströsta alltså icke du lilla hjord, målet är i tydligt sikte. --- Det som skrämmer mest nu är - Vad händer i USA när folkmajoriteten får helt klart för sig vad som verkligen skett? Vad händer här i Europa? I Mellanöster? Vem klarar av att hantera följderna av den kanske värsta sanning som västvärlden ställts inför?
inlägg #9
#9 Fel fel fel som Brasse sa...men det är ju det mesta du skriver Dag, jag är inte CMO. Jag är GUD!
anonymt inlägg #10
Visa sida: 1 2 3 4 5 6 .. av 32

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se