Fredag den 25 maj 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Bostadsrätt vs hyresrätt? | Egyptens presidentval | EU-toppmötet  Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Det är i dig det händer
Visa sida: 1 .. 20 21 22 23 24 25
Alltså, en tanke i all vänlighet. Men det verkar för mig som att det är mest på internet "det händer"! CMO har andliga intressen, och du med. Varför inte utbyta internet adresser? Det här är ju mest religiös dacapo!
inlägg #241
Jocke-S, nu har jag ju föreslagit en fika för denne anonyme avatar som har jagat mig i flera trådar, men avataren vill icke ge sig till känna. En anonym skugga som endast känner klagan för livets gudomliga poesi. Nå, avataren kan ju vara ett datorprogram och de kanske inte dricker té. Förresten är jag avundsjuk på din hatt...
inlägg #242
242 "Peace i mössan" sa vi på min tid. Och som sagt, det finns många andra ämnen att engagera sig i. Värdsliga också. Människan lever icke av tro allenast! Jag tro f.ö inte att CMO bebor detta land. Men religiöst/andligt intresserad är han uppenbarligen! Kanske man skall nöja sig med det?
inlägg #243
Visa sida: 1 .. 20 21 22 23 24 25
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se