Fredag den 25 maj 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Bostadsrätt vs hyresrätt? | Egyptens presidentval | EU-toppmötet  Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2
Ikväll och om ett par dar får Lagerbäck resp Svennis resa hem. Men det blir nog nya jobb ingen av dem har gjort bort sig
anonymt inlägg #11
Igår kväll när två matcher spelades samtidigt ville jag gärna ha en sammanfattning och kommentarer från den match jag inte följde. Men dett var TV 4 som skötte sändningarna. Annonserna malde på direkt. Eventuella experter hann inte börja förrän skvalet åter började. Det var bara att stänga av. Jag hoppas att många för alltid har lärt sig att välja bort den kanalen. All den kritik som föregick införandet av TV-reklam i Sverige har esannats. Hur står andra länder ut med skiten. För att de inte har något annat att välja på?
anonymt inlägg #12
Härlig TV-kväll med SVT och matcherna Tyskland-Ghana och Serbien Australien. Analyser av båda matcherna, ibland båda matcherna samtidigt när det hettade till. Härligt jag stannade också i pausen
anonymt inlägg #13
Idag har SVT hand om sändningarna. Landslagskaptenen lämnar intressant och kunniga kommentarer så under matchen Paraguay Japan så stannar jag i pausen för att höra honom. Enda störningen är Rit-Ola som kör med beräkningar av löpmeter för varje spelare och annat trams
anonymt inlägg #14
Visa sida: 1 2
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se