Fredag den 25 maj 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Bostadsrätt vs hyresrätt? | Egyptens presidentval | EU-toppmötet  Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 .. 5 6 7 8 9 10
"Patrik F: Sorry, men du verkar inte ha förstått vad jag menade. Du skulle alltså hypotetiskt tänka dig att arabvärlden hade en överlägsen militärmakt. Inte upprepa att de inte har det. Arabvärlden har redan försökt utplåna Israel, eller hur? Ponera dig att ett land i egenskap av Ryssland hade kontemplerat att ockupera Sverige, annektera nästan all landområde som ägs av svenska bönder och etnisk rensa alla svenskar inklusive min eller din familj, tror du verkligen att varken jag eller du Patrik hade enbart stått med armarna i kors utan att jag eller du hade interagera? Vad gjorde de heroiska finnarna då deras land under det så kallade finska vinterkriget när kommunist bödeln Stalin fastslog att ockupera Finland? Var det motstånd i självförsvar som finnarna och många svenskar bidrog med eller hade de tendensen av att utplåna Sovjetunionen om de skulle vara militärt överlägsna? Eller är det jag som kanske vänder och förvränger på komparationen? Kanske detta är inte du uppmärksammad på "Patrik F" då du ignorerar vilka det är som är VERKLIGEN utsatta för massaker och terror. Därför kommer du att se groteska bilder på brutalt mördade barn och kvinnor. [länk]
inlägg #91
Visa sida: 1 .. 5 6 7 8 9 10
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se