Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2 3
Artikeln skulle heta: De rasistiska strömningarna bottnar i ett egoistiskt gärdsgårdsperspektiv eller inskränkt historielöshet.
Men var antagligen en alltför lång titel.
inlägg #1
Antisvenskens önskedröm bort med Sverige och svenskarna.
anonymt inlägg #2
"Statsvetare" verkar som du inte vet någonting, i vart fall inte
begriper någonting.
anonymt inlägg #3
2 Ho, ho, det var dagens rolighet! Ja, jag blir i alla fall inte orolig! På platsen där jag befinner mig brukar jag ha lite skoj med en norrman. Han öser små lustiga antisvenskheter mot mig, och jag kontrar med antinorska! Allt i största gemyt, och så är det antinationalproblemet avklarat. Fick en flaska Rioja igår av honom...
anonymt inlägg #4
#4) Du ser, nordmän är ett folk med många dygder.
inlägg #5
Annons:

Hej Jonjovan! Oj, det missade vi visst. Det kan bli så om man klistrar in en rubrik från t ex word in i vårt formulär, att vårt system klipper av en längre rubrik pga teckenbegränsningen vi har där. Oftast märker vi det, men i det här fallet trodde visst den som redigerade att det skulle vara så som det kom in. Nu har vi ändrat till något som verkar överensstämma med det du hade tänkt.
inlägg #6
Javisst är det så, Jonjovan! Nej nej nej nej nej nej o nej utav bara farten. Utan eftertanke och som i en andra trotsålder - bara kort o gott, nej!
inlägg #7
Vårt land är uppdelat i massor av ideal, som t.ex muslimska invandrare som vill lagfästa Islams politiska ideologi (som är ett hån mot västvärlden och inte minst mot svenska folket) så här kan vi räkna upp odemokratiska ideologier som verkar i Sverige och så kommer en pellejöns och gör ett rasistiskt uttalande och dessutom kallar sig statsvetare, men förallandel man kan ju kalla sig för vad som helst. SD står i högsta grad på svenska folkets sida men det är ju inte politiskt korrekt, allt ska gå ut på att vara PK rövslickare precis som pellejönsen markerat med skit i munnen.
anonymt inlägg #8
#8) "men förallandel man kan ju kalla sig för vad som helst", i synnerhet den som skiver anonymt.
inlägg #9
LA jag tror jag ska döpa om dig till jacko papegojan som är bäst på att härma folk. Nå vad vad var det du ville jacko mer än att spela dum?
anonymt inlägg #10
Visa sida: 1 2 3

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se