Fredag den 25 maj 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Bostadsrätt vs hyresrätt? | Egyptens presidentval | EU-toppmötet  Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln "Vill du jobba i Australien?"
Visa sida: 1 2
Sunny: Det finns alltid människor som behöver en och kanske är det bara tokigt att vilja hjälpa sjuka och gamla i ett annat land, men det handlar lite om annat.....
inlägg #11
Nej jag tycker det verkar sunt att inte vilja begränsa sig geografiskt.Jag har alltid försökt bo lite här o där men som den Käre alltid sade o säger:barnen är samhällets gisslan.Somrarna var våra men när vi skulle byta land längre tid fick man leta efter var det fanns svenska skolor.Barnen var för små när vi bodde i Spanien för att klara en undervisning på engelska.
Men några månader i husvagn då o då gillade o de tågluffade med oss runtom I Europa när de var 4 resp 5 år.
Men antagligen planterade jag ett frö hos dottern som började tågluffa själv vid 16 o när hon vid 19 mötte sin man har hon hållit honom på resande fot de första 16 åren.
anonymt inlägg #12
Sunny är du född i Jungfruns tecken som enligt Astrologin är äventyrslystna eller åtminstone att vara reslystna.
anonymt inlägg #13
Visa sida: 1 2
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se