Fredag den 25 maj 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Bostadsrätt vs hyresrätt? | Egyptens presidentval | EU-toppmötet  Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2 3
Nu har min dotter skickats till ett nytt fosterhem fron Skone till Halland.Ny skola, ny dialekt, ny miljö i skogen, Fron ett mindre samhälle vid havet vid Ystad.Hon har dyslexi och de skulle se till so hon klarar skolan sa de.När jag klaga fick jag ett kort svar att - Din dotter har rätt till fostran. I min utredning innan deporteringen har de ju skrivit att jag hadde välupfostrade flickor.Jag undrar vad de gör och hon har även opererats över hela buken desimeterstora ärr.Jag vill tillägga att jag trotts detta fortfarande inte är missbrukare eller kriminell. Socialen ljuger och bedrar och gör affärer med barn för att det välsingnas av statens skattekassa. Det är enorma pengar i rullning i flera instanser genom detta.De är inte värdiga att ha barn. Varför kan de inte ta hand om barn som vill ha samhällshjälp. Känner till flera fall där de sovit po gatan.
anonymt inlägg #21
Hej

Det händer galenskaper i andra delar av landet också. Marks kommun börjar numera bli ökänd för sina omedelbara omhändertaganden på felaktiga grunder. Jag är verkligen ledsen för dig och ditt barns skull, något är helt galet i systemet, om det ska vara säåhär så överväger jag att flytta utomlands och söka asyl (näst intill allvar).
Läs mer på:

[länk]

[länk]

Ta hand om er, kramar!
inlägg #22
Vilken drake biter sej själv i svansen? Det är galet när koruppta system ska utreda sej själv.
anonymt inlägg #23
Visa sida: 1 2 3
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se