Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2 3
7 Starka tjejen: hoppa över mina attiklar vet jag! O barnhemsungar kan ha mycket men släkt att bjuda på bröllop har vi som regel inte.
inlägg #11
Egentligen är det bra att dåliga artiklar som din finns med här, för då får vi andra något att tycka till om. Du hade ju kunnat skriva i lite allmännare ordalag, så att även vanliga läsare kan förstå dig.
anonymt inlägg #12
Jag kan avslöja för dig "starka tjejen" att Sunny sedan ca 7 år tillbaka hör till de mest uppskattade skrivarna här på grund av sina livserfarenheter och mycket goda skrivförmåga.Hon har alltid något att berätta på ett intressant sätt. Tryck till på hennes namn i högerspalten så får du hennes meritlista....Sov Gott.
inlägg #13
Tack Janne:) Jag är nog lätt att förstå som regel? Det brukar bara vara när jag skriver om bibelns starka gestalter som en del inte hänger med men det beror mera på att alla unga i dag inte känner till de där gestalterna jag skriver om.Gardell är ju ett undanatag:)
inlägg #14
Ja du Sunny. Du är modig du. Många människor kan inte förstå, att vi är olika. Och de flesta har en förvrängd syn på kollektiv. De förstår inte alls meningen med det hela, utan tror, att kollektiv tanke är lika med osedlighet. Ja du. Dom kan ju få tro det.
Annons:

Aha, så det är ett kollektiv likt Amishfolket du bor i. Då förstår jag vilka konstiga vanor ni har, och det kanske är lite jehovas vittnen över det hela också. Dom sade att det var en massa konstigt folk här på sourze, så jag är beredd på allt framöver.
anonymt inlägg #16 - 4 svar på det här inlägget
Ja det är riktigt. Sunnys gäng åker omkring i Stockholm i hästdragna vagnar från 1600-talet. Framför dem går tusenden Vittnen och sjunger de härligaste sånger.
inlägg #17
Janne B: Det var värst vad du lägger dig i andras diskussioner. Sunny kan nog svara för sig själv, ska du se.
anonymt inlägg #18
16/ Den här sidan har absolut inte blivit mindre konstig sedan starka tjejen började skriva här!
inlägg #19
17 Janne: det låter kul! min papa sade ta min morfar var en s.k tatater eler resande.Hna drog till Amerika när mama föddes så ingen vet ju.Men jag var på Gotland årer innan R blev sjuk o fann 2 gamla mostrar till min mamma i livet (90 +)o de sade att de oxå hört sådan rykten.Vore kul o en förklarinfg till att dotern o jag trivs bäst på resande fot.Ena Tanten skulle visa barnhemmet där mamma växt upp.Jisses vilken fart denna 90 + are hade.Vi hade all möda i världen att hänga med. Huset står kvar ganska nära Alemdalen.Vad jag då inte visste var att min ena storasyster växt upp på sama barnhem fast lite senare.
inlägg #20
Visa sida: 1 2 3

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se