Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2 3 4
"Jag har pratat med kvinnor i min omgivning och det finns inte någon som uppskattar sex bakifrån." Det där kan inte vara annat än en lögn. Men tack för dina artiklar Canita, så kan man få sig ett skratt på eftermiddagen. Och snälla resten av Sourze, ta inte detta seriöst. Artikeln förtjänar inte det.
Troll troll troll...
Rubriken till denna artikeln är en grov kränkning mot alla svenska män. Artikeln kan man inte ta på allvar, men det är mycket kränkande att mötas av orden "ALLA MÄN ÄR SOM STUREPLANSPROFILERNA" när man går in på [länk] Bottennapp Herr Schlyter!
Denna artikel hör hemma inom Teologin! Finns denna kvinna och var är i så fall hennes Himmel?
Carita! Om du lovar att du och dina väninnor slutar att vara såna honor. Så slutar vi män (hoppas jag) att vara såna Stureplansprofiler. Deal?
inlägg #5
Annons:

Hennes mailadress står ju på förf.profilen, påstås det. Kan inte någon maila och kolla? T.ex du Janne, som gammal i gården och ändå är rätt moraliskt oantastlig, utan några baktankar? (Hoppas du inte har något emot förslaget...:-)
Rubriken är ett grovt generaliserande som vanligt Canita. Men ämnet i sog är intressant - som vanligt.
inlägg #7
Jamen, det är väl självklart att rubriken i den här typen av artiklar är generaliserande, ty då lockar det ju naturligtvis fler läsare, dessutom är det ju hart när omöjligt att skriva en detaljerad rubrik då det inte tillåts av utrymmesskäl.. Detta är ju självklart, och själklarheter behöver ju inte alltid diskuteras.
inlägg #8
Jag har pratar med kvinnor i min omgivning och ingen har så dåliga åsikter som du. jag tror inte att du finns iom detta. Så kan jag skriva om jag resonerar som du. Det blir varken en bra diskussion eller en bra artikel av det resonemanget.
PHAHAHAHAHA! Du är verkligen helt jävla störd i huvudet. Vad vet du om oss män och vår sexualitet. Helt klart noll, nada och inte ett skit. Du är patetisk.
inlägg #10
Visa sida: 1 2 3 4

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se