Fredag den 25 maj 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Bostadsrätt vs hyresrätt? | Egyptens presidentval | EU-toppmötet  Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2 3
Forts mess 1:
Va blir summan av kardemumman av detta?Är jag inte fin nog att kvala eller är jag inte känd nog eller det mest troliga av dem alla-har jag inte flängt runt i pressen som ett annat mähä och gjort bort mig tillräckligt?
Tro inte att jag inte är snygg nog, för de har inte bett om nåt foto på mig.
inlägg #21
Mess 1:
Linda! Ja tycker du ska glädjas åt din "titel".Men jag hoppas att du som vuxen människa är medveten om att det bara är EN av miljontals tidningar som finns (och dess läsare-en pytteliten skara) som korat dig till den sexigaste. Jag har ju inte ens blivit tillfrågad att delta i konkuransen eller i röstningsstatistiken. Forts...
haha Linda R sexigast? Ja med phoshop och lite smink kan tom jag vara sexigare än Brad Pitt. I verkligheten ser hon ut som en gammal sliten transa i min ögon. Ta bort henne så less på patrasket!
Stort Grattis! Jag tillhör dom som inte har följt med i alla turer, och detta är det första jag läser om dig. Jag kan bara säga Stort Grattis! du verkar vara en shyst bra trevlig tjej.
inlägg #24
HAHAHAHA! Linda R var retusherad till max på dom korten tom min mamma skulle haft chans !
inlägg #25
Annons:

Jag jag jag jag mig mig mig mig mig jag jag jag jag jag jag jag mig mig mig mig mig mig mig jag jag jag, osv...
inlägg #26
Meh. Det måste vara skönt att har en ego lika stor uppblåst som silikonet i brösten och läpparna.
inlägg #27
jag håller med faktiskt. Ni glamourbrudar är inte speciellt vackra utan sminket och retucheringen. Och sen så bidrar ni till en bild av att en kvinna bara är värd något om hon ser bra ut och har stora tuttar. Det är inget att vara stolt över. Känns nästan fånigt att en kvinna i din ålder inte kommit längre med sig själv än att bara snacka utseende och se det som något positivt.
inlägg #28
PLASTFLICKOR
inlägg #29
Tragiskt!!! Det är ordet som sammanfattar det mesta här! Jag vill börja med alla dessa kritiska kommentarer. Inte ens en självgod artikel från Linda Rosing bör få sådan omotiverad och barnslig kritik som man ser här. Det är ju skamligt när man ser vissa personers inlägg! Försök åtminstone uttrycka er med lite vett när ni ska ge kritik! Min kritik på artikeln är att detta är skryt. Jag missunnar dig inte en titel som denna Linda, du ska vara jätteglad över att ha fått den utnämningen! Men att skriva en artikel om hur du själv fått ett pris är som att själv skratta högst åt sina skämt. Det blir liksom bara fel. Så snälla folk. Ta er samman och skriv något som man faktiskt orkar läsa utan att falla ihop av trötthet...
inlägg #30
Visa sida: 1 2 3

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se