Fredag den 25 maj 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Bostadsrätt vs hyresrätt? | Egyptens presidentval | EU-toppmötet  Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Låt BB-Jessica ligga
Visa sida: 1 2
Du har FEL! Du väljer en så lätt utväg i ditt sätt att argumentera! När du skriver som du gör så kan jag säga en sak - fel män kommer applådera åt dig. Tjejer gnäller ofta om att killar "bara vill ha sex". Om det nu är ett problem för er tjejer att många av oss killar vill ha det (jag är ingen ängel alltid själv) så hur ska ni tjejer lösa det?. Ett sånt uppträdande av BB-Jessica gör att jag definitivt som kille sporras att bli ÄNNU mer skitstövel än man är. Producenten borde ta sitt ansvar.
inlägg #11
Låt våra pensionärer ligga![länk]
inlägg #12
fy fan vad bra sagt! Mennär en kvinna är otrogen och kigger med fler så sticker hennes kille snabbare än halvsju och letar upp n¨ågon som inteär en utebrud eller övergångsbrud till skillnad not fru typen.Har alltid undrat varför män får göra som de vill men inte kvinnor utan otroligt högt pris och varför de delar in kvinnor i fru eller älskarinnetyper?
inlägg #13
Visa sida: 1 2
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se