Fredag den 25 maj 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Bostadsrätt vs hyresrätt? | Egyptens presidentval | EU-toppmötet  Börja här!

sourzeforum
Du är här: sourzeforum / Hatad på Sourze
Diskuterar artikeln Hatad på Sourze
Visa sida: 1 2
Trivsam betraktelse, en vilsam melankoli. Hur kan någon hata en beskrivning? Möjligtvis dåren.
Eller kanske du bör känna dig hedrad: Om alla älskar dig skriver du förmodligen för "tandlöst?"
Varför är du så hatad egentligen? Fundera på det! Kanske kan du komma till en egen slutsats rent av.
Jag tycker jätte mycket om din text. Rätt upp och ner. Känslor på ett papper. Måste alla texter vara så uppstrukturerade och "korrekta" undrar jag? Låt text få vara som konst. Bara vara liksom...
Bry dig inte om hatarna! Skriv det du tror på och så länge som du står för dina åsikter är det just precis, dina. Hatarna vågar inte ens skriva sina mantalsskrivna namn utan använder fjantiga öknamn. Du skriver och uttrycker dig jättefint!
Annons:

Otroligt bra text! Jag menar, varför måste man alltid uttrycka vad man inte gillar, när man tycker ner andra genom att göra det. gillar man inte en text kan man väl låta bli att säga någonting.
inlägg #16
Know what you're saying. (Även om du och jag har haft våra meningsskiljaktigheter så hoppas jag att du aldrig uppfattat mig som en hatare.) Kämpa på bara. Själv har jag flyttat till betydligt varmare klimat än här på Sourze; en redaktörspost på Salka.se. Mer kärlek och mer respekt!
Bra tänkt, bra skrivet och ett nyanserat sätt att tänka. Klart läsvärd.
inlägg #18
Visa sida: 1 2

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se