Fredag den 25 maj 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Bostadsrätt vs hyresrätt? | Egyptens presidentval | EU-toppmötet  Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2
Plast eller inte, det är lite sorgligt att vi tjejer ofta har så dåligt självförtroende! Och att större bröst skulle innebära en sådan statushöjning. Men visst, utseendet spelar ju en stor roll i början, tills man kommer på vad som verkligen är viktigt i ett förhållande...
inlägg #11
ja, det är såå synd att allt fler opererar brösten, ursäkta, förstorar menar jag, det är så trååkigt, och jag menar det. personligen älskar jag små tits, fantastiskt snyggt är det! och de som "korrigerar" sig till en liten "myntspringa"/sparbössa där nere ska vi bara inte prata om, snacka om blåsta! ååh vad synd! det är ju såna ojämnheter, utstickande blygdläppar etc som är x-tra supersexigt ju, vicka puckon, stackare, tycker verkligen synd om dom. ja,ja, livet är svårt.
inlägg #12
Tror att det som beskrivs som en ökande trend i själva verket är en vikande sådan. Om media, köpta av platikkirurger, som tex Aftonbladet m fl hela tiden hävdar att trenden med skönhetsop ökar utan att visa på relevant fakta så är det bara förtäckt reklam som ska få oss att tro att ALLA opererar sig.
Jo jag tycker att det är synd att vi inte kan vara mera nöjda med oss själva än att vi kirurgisk väg måste gå in och korrigera.
Skitbra!
Annons:

Skitbra! Du anarinte vad jobigt det är att ha naturligt stora. Undrar ofta varför tjejerna vill ha sina större.Man blir aldrig tagen på allvar.Utan alla stirrar bara på brösten undrar om de är äkta.Har adlrig hört killar gåomkring med öppen kalsong och visa paketet. men tom dom pperera ju om sig därnere nu förtiden för att bli större.Killen ¨på Bali hade typ 2 cm medan en del svenska män har supersize.
inlägg #16
Visa sida: 1 2

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se