Söndag den 19 maj 2013 Ny användare | Logga in  

Dagens skrivtips: Krisen i förlossningsvården | Eurovision Song Contest i Malmö | Diskriminerande reklam Börja här!

sourzeforum
Ämne: DAGENS AKTUALITETER
Visa sida: 1 .. 253 254 255 256 257 258
Sverigedemokrater hoppar av.
[länk]
inlägg #2571
#2571 Det är klart att dom hoppar av. Det är fult att vara sverigedemokrat. Det har jag jäst i tidningen.
inlägg #2572
Jag kan inte tava. Jag har fräst tidningen.
inlägg #2573
Leif E varför svara du inte?
inlägg #2574
Flåt, menar Ström...
inlägg #2575
Annons:

Har funderat på om SR sitter i bara trosor när han skriver något på Sourze eller har han i anständighetens namn fått på sig en kjol. Kanske en liten söt klänning. Brunnegård (smörnisse)(nättroll) svarar sällan på det jag skriver till honom, så från min sida upphör kommunikationen med honom definitivt. Varför ska man över huvud taget diskutera med motvals kärringar.
anonymt inlägg #2576
2570 Tämligen opportunistiskt och könsegocentriskt. Om ej ändå utan poänger förstås. Men det handlar inte bara om kvinnor! Det verkar väldigt svårt att fatta, från V till yttersta H.
anonymt inlägg #2577
"Om ändå med poänger" skulle det nog vara.
Men kunskapen och medvetenheten om både hístorien och geografin, den tycks som helt bortblåst. Skylla allt på mannen som kön, så ordnar sig allt!
anonymt inlägg #2578
Visa sida: 1 .. 253 254 255 256 257 258

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se