Onsdag den 22 maj 2013 Ny användare | Logga in  

Dagens skrivtips: Upploppen i Husby | VM-guld i hockey | Fler anmäler mobbning i skolan Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Vem ska rädda världen?
Visa sida: 1 .. 40 41 42 43 44 45
OM du vet att idioter sagt så där så borde du ju också veta vilka, som sagt så. Annars så går ju din ilska o okvädningsord bara rakt ut i luften. Länken gav ingen klarhet...
anonymt inlägg #441
Jan B med den åsikten att alltid veta vem som har sagt vad, är typiskt för politiker och deras förnekelse att inte erkänna vad de sprider för påståenden, som är en av anledningarna till att vi inte vet vem som sa vad för något.
Synd Jan att du oftast har svårt att förstå vad du läser, jag undrar lika mycket som du över vem som kom med detta idiotiska påfund, jag misstänker att det kom ifrån Folkpartiet där de samlar på galna människor.
anonymt inlägg #442
Herr x_man / Det vanliga vid debatt är väl ändå att man tydligt citerar en viss person.Därefter talar man om vad man anser om just detta. Man säger inte att folk är idioter mm utan man talar om varför själv har en annan åsikt. Man väger åsikter emot varandra och ingen är idiot. Har bara olika livserfarenheter och värdegrunder./// Hitta på en måltavla och hitta på vad NN sagt är väl under din begåvningsnivå. Eller?
inlägg #443
Jan B. SVT talar inte om vem som har ansett att vi ska ta in 70 miljoner människor för att skydda någon eller några så att de inte blir kallade för idioter! Jag tror att du måste börja att läsa vad alla politiska partier yttrar sig om och inte endast ta del av dina favoriter. Om du inte visste det, varenda politiker med självaktning läser Avpixlat varenda dag för att få en uppfattning om vad som är sant eller inte om journalisternas påståenden. Du bör nog gå in på Avpixlat och förkovra dig och även på Fria tider oberoende liberal site.
anonymt inlägg #444
Avpixlat är en mkt omoralisk produkt då den saknar känd redaktion. Så när den skriver skit o man vill klaga finns ingen att vända sig till. Så dåligt vill nog inte ens du bli behandlad.Men den är helt klart en produkt av Sverigedemokraterna om man ser till innehållet. Fria Tider är samma andas barn. Samlar all skit de kan mot landets mest utsatta människor.Det är knappast socialliberaler som bekostar dessa medier. Men du kanske vet vilka som betalar??
anonymt inlägg #445
Annons:

OM jag känner mig extra pigg någon dag så ska jag sätta i gång och räkna OKVÄDNINGSORD här senaste månaden och se vem som har rekordet. Vem smädar i stället för att argumentera? Vilka är för och nackdelarna med invandrare resp flyktingar? Att ta upp flera sidor av samma sak är att analysera argumentera.Det är liberal anda!
anonymt inlägg #446
Jan B du smädar hela tiden nästan så du bör nog inte yttra dig i frågan!
att du hyllar nyliberalism säger allt om din vandel, varför skriker du inte efter mer kriminalitet i Sverige som just de liberala blundar för och inte bara dem och gör dina kamrater uppmärksamma på att liberalism som ni tror är så fint, gränsar till Fascism, men sådana tankar kan inte du präktiga Jan B förnimma ens en gång.
Nej vräk ur dig din rappakalja för det är ändå få här som tar dig på allvar.
Ett lyckat resultat broder är att vara vaken för sanningen men du gör allt för att sopa den under mattan, var glad åt din herre och gud, men gå inte längre, för du snavar på alla dina kompletterande lögner till de andra lögnhalsarna du beundrar!
anonymt inlägg #447
X-man är nog den enda "person" som kritiserar mig för olika saker här, men mkt beröm har jag fått under årens lopp, då var var ca 50 personer som var i ständigt samtal. / Nu kallas jag nyliberal då jag alltid varit socialliberal!Är jag både präktig och facist? Vad menas?

Det är ändå få här, är tyvärr ett sant ord numera. Ivägskrämda av fula ord med mera. Snart börjar jag nog räkna dem till REDs förfogande.
anonymt inlägg #448
Visa sida: 1 .. 40 41 42 43 44 45

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se