Torsdag den 23 maj 2013 Ny användare | Logga in  

Dagens skrivtips: Soldatmordet i London | Vård till papperslösa | Tamerlan Tsarnajev kopplas till trippelmord  Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Världen är liten
När jag var 16 år o bodde i Oslo hade jag en pojkvän från Sweitz ett tag.
Han o jag hade mycket brev o telefonkontakt med hans bästis som var kvar hemma i Bern.

Kanske 15 år senare på ett fullpackat tunnelbanetåg i Paris kommer en ung man med tavlor under armen o frågar just mig om vägen.
Jodå:han visade sig vara den där bästisen som blivit målare i Paris!
anonymt inlägg #1
Visst e de roligt fantastiskt att vara människa Sunny!
inlägg #2
För snart ett år sedan, så la jag bud på en av auktionerna på tradera, och jag vann den auktionen. Först när jag fick vinnarmailet från tradera, så såg jag att säljaren bodde i Snesudden. Jag känner mycket väl till Snesudden och dess grannbyar, för att många av mina nära släktingar har bott där. När jag sedan svarade på mailet från säljaren, så kunde jag inte låta bli att berätta för henne, om några av mina släktingar som har bott där. I mailet som jag sedan fick från henne, så fick jag veta att hon var gift med en av mina, för mej tidigare, helt okänd tremänning. Hans morfar och min morfar var bröder.
inlägg #3
Elvy o Angus.
I bland är det spännande!
Jag brukar ringa folkbokföringen 2 ggr /år för att höra om min biologiska mamma ännu lever.
För några år sedan svarade någon som sedan sade att - o:Hon bor ju här o jag ser henne ofta. Förra veckan var hon hos hårfrisörskan!!
Har HON barn???

Det kallar jag ordentlig info:tanten är tydligen fortfarande fåfäng!!

anonymt inlägg #4
Artikelsförfattarens kunskaper om vikingatiden är lika med noll!
inlägg #5
Annons:

Artikelförfattaren skämtade, även kallat humor Thomas L.Aabo
inlägg #6

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se