Söndag den 19 maj 2013 Ny användare | Logga in  

Dagens skrivtips: Krisen i förlossningsvården | Eurovision Song Contest i Malmö | Diskriminerande reklam Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 .. 4 5 6 7 8 9
Men människa, vi lever i Sverige och det är här vi vill inte veta av Sharia lagar.

Alltså vi skall stå upp mot sharia - utan att bli stämplade som islamofober.

Att komma med en annan individs Sharia-kritik, är inte kritik, endast hänvisning till Mohamed Omar ståndpunkt i frågan.

Din ståndpunkt är som vi säger på arabiska, en åsikt av en MAJNUN - مجنون

@ Dippen #77
Leif Erlingsson säkert klassas av judar som en riktig SHMOCK.
Uttan judarna skulle herr Leif Erlingsson ha tråkigt.
inlägg #81
Jerry, vem stämplar?!  Är du inte glad att jag hjälpte dig avslöja en propagandakälla?!
inlägg #82
När jag slog upp Jerrys arabiska så fick jag svaret på vem som stämplar här.  Därför kan det vara på plats med en länk till min åsiktsdeklaration från i höstas m.a.a. spelpjäserna i det drama som här utspelar sig,   [länk] .
inlägg #83
#81 Säkert Jerry, judespåret är konspirationsmupparnas livsluft.
anonymt inlägg #84
Som jag skrev i #65, de Abrahamitiska religionerna är mänsklighetens absolut största gissel.  Utan dem skulle vi knappt ha några konflikter att tala om.  Istället kanske vi nu skulle syssla med att göra mänsklighetens framtid helt underbar.
inlägg #85
Annons:

85 Bakom varje verkan finns en orsak, att dessa religioner uppstod har alltså en orsak. Att du påstår verkan av detta, (dessa religioners framfart) som en orsak till sakernas tillstånd finns det alltås säkert en orsak till. Kolla ditt medvetande Leif E.
Sedan vet vi inte vad som skulle blivit verkan utan orsaken i detta fall. (Dvs resultatet om dessa religioner inte hade uppstått)
anonymt inlägg #86
Jerry 81/ Har upphöjt en av oss till människa. Fint gjort ;-)
anonymt inlägg #87
Jocke, jag har ju i andra trådar berört vad som kan ligga bakom de Abrahamitiska religionerna.  Om vissa forskare har rätt så kan det vara en galen Farao som ligger bakom.  Men det är utanför ämnet.
inlägg #88
Ja galningar är det ju gott om - det gäller att se upp. Har i i kväll sett ett egyptiskt program i SVT!
anonymt inlägg #89
Visa sida: 1 .. 4 5 6 7 8 9

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se