Fredag den 24 maj 2013 Ny användare | Logga in  

Dagens skrivtips: Svenskarnas sexvanor | Nya bränder i Stockholm | Våldtäktsdömd får resning efter 10 år  Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 2
Tillägg till min egen [länk] 2012-04-06 11:31 #9:

Jag menar att vi bör transcendera "Illuminati", men för att göra det måste vi iallafall se vad de var/är.  Inklusive de extra dimensionerna "i garderoben".  För där finns också en berättelse vi behöver förstå.
inlägg #11
Re:  transcendera "Illuminati" och de extra dimensionerna

Jag skrev i natt ( [länk] ) att
I dag är satanismen mycket spridd
Men inser att inte många förstår just hur spridd.  För att förstå, kan det hjälpa att veta att kung Bernhard uttryckt att han hoppas bli reinkarnerad som ett dödligt virus för att minska jordens befolkning.  Eller att de som talar om att sprida dödliga farsoter får applåder och utmärkelser.  I vissa kretsar är det helt naturligt att tänka så.  Det snackas om att fem tusen miljoner människor bör dödas.  För att förstå hur sånt kan falla sig naturligt bör man sätta sig in lite i hur hjärntvätt fungerar.  Hur psyken kan splittras, och att detta är mycket vanligare än man tror.  Det splittrade psykets vardagsmedvetande vet inte ens om att det har annan kunskap, som tas fram i vissa miljöer o.s.v..  Därför kan denna verklighet också relativt enkelt döljas, för den finns så att säga inte i verkligheten för vardagsmedvetandet.

Nyckeln för att förstå detta är insikten att verkligheten inte är digital, noll eller ett, utan att det finns olika grader av verklighet som flyter in i varandra.  När vi förstår detta har vi gått upp en dimension i verklighetsförståelse!  Då kan vi förena flera lägre dimensions verkligheter i vår egen verklighetsupplevelse!
inlägg #12
Visa sida: 1 2
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se