Torsdag den 23 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Ulf Kristersson och jobbkraven | Norges rätt dela ut Nobelpris | SJ-sträckan Göteborg-Malmö Börja här!

sourzeforum
Kära Birgitta,blir lite rörd av Din utgivande text! - Vet samtidigt hur det kan kännas! - Önskar dig allt gott framdeles,i dina livsval! -
inlägg #1
Jan: Att vara utlämnande kan man vara om man funderat igenom det innan. Jag känner det är helt ok att vara det eftersom mina problem att få egna barn är något som många lider av, men som ännu inte riktigt är accepterat. Tack för dina ord och jag önskar dig det samma :-)
inlägg #2
Jag har oxå varit noga med att min kärlek till barnen ska vara total o villkårslös.Kanske är det där för jag reagerade så starkt på Anna W:s Barnabok där varje bevis på tillgivenhet eller godkännade är starkt villkorad.Vi barnhems -o -fosterungar blir nog känsligare för sådant? Vi tar i alla fall ingenting för givet.

Att jag sedan varit sjuk o mått psykiskt dåligt periodvis har barnen fått leva med.En motpol var ju då deras trygge lugne pappa.
anonymt inlägg #3
Sunny: Jag tror det är sunt att inte ta saker och ting för givet, för egentligen är inget givet. Att få möjligheten att stå på livets ytterligheter på olika sätt är nog mer än gåva än ett aber. På vissa sätt blir man mer känslig, på gott och ont, men i det stora hela tror jag man har en förmåga att ta tillvara på det där lilla, och som sagt inte ta allt för givet.
inlägg #4
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se