Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Att jobba tills man är 75 | Knivskadade flickan i Hjällbo | Uteliggarldesignen på NK Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln I Malmö är fotboll glädje
Nåja det är ännu några omgångar kvar till den, evetuellt, riktiga glädjen. Där finns ju delade meningar om var bollen är rundast, kanske rent av i närheten av Kalmarsund, förhoppningsvis nästa säsong.
inlägg #1
Tack för ditt inlägg!
Vi lever alla under samma ljusblå himmel och drömmarna är förhoppningsvis levande vilket lag man än håller på eller vart man än bor.
Och vi får se vart guldet går i år. Det är ju som sagt några omgångar kvar. Men jag ska ägna några extra tankar åt Kalmar nästa år. Och bollen är alltid rund...
inlägg #2
Det är så härligt att himlen alltid är himmelsblå, vart jag än befinner mig. Det börjar bli en vana att gå från Swedbank med ett leende på läpparna nu!
inlägg #3
Det ser ju onekligen bra ut för MFF, de har ju en uppåtgående form. Egentligen är det inte konstigt att de ligger bra till, det har ett mycket gott material, det som är märkligt är att de under flera år underpresterat. Men som sagt det kommer en en ny säsong, med en ny arena som desvärre fått ett så lökigt namn att jag inte vill skriva det. Kanske en cupvinst kan göra hösten ok ändå.
inlägg #4
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se