Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Att jobba tills man är 75 | Knivskadade flickan i Hjällbo | Uteliggarldesignen på NK Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln På väg till Mecka
Istambul är kul. Stort så det räcker. Glöm inte att det finns två Ataturk airport, inrikes och utrikes. Jag tycker mig ha märkt att turkarna, de i Istambul är rätt coola vad gäller religion, tro på det du vill , diskutera gärna. Vad du bör akta dig för däremot är att säga något förhastat om fotboll, Besiktas, Fenerbache eller Galatasaray, kan vara en fråga på liv eller död, nästan. Själv utmanade jag ödet genom att ta staällning för svart och vitt.
inlägg #1
Själv fick jag åka stan runt för att komma från Centralstationen med taxi till Duro Pallas Hotell - fast det låg tvärs över gatan :-) man gör sina misstag.
inlägg #2
Ooobs ja du Leif Arne i bland kan fotboll vara bra mycket heligare än religion. :-) Bizon aj då, den taxichaffisen var en luring.. Blev det dyrt? Märkte du det innan du klev ur, innan du betalade och betalade du fullt i allafall är frågor som dyker upp i min skalle när jag läser och drar på munnen. Jag vet va jag skulle gjort...
inlägg #3
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se