Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Att ingen uppmärksammar detta kan bero på att det redan vid första anblicken uppenbart är frågan om en partinlaga med en illa dold agenda, d.v.s. att kasta skit på GMO-grödor. Påståendet "GMO-grödor orsakar sterilitet" är lika utflippat som att påstå att "Molekyler orsakar dödsfall". Ingen GMO-gröda är den andra lik. GMO är en metod... inte en substans eller ett ämne. Så att utifrån *en* gröda dra svepande slutsatser om *alla* grödor är redan där mer ett tecken på författarnas önskan att svartmåla GMO-grödor än att de faktiskt skulle upptäckt något.
inlägg #1
Marcus... vi vet vid det här laget att du är en "Varg!"-skrikande teknofob som kommer att försöka påstå att varenda teknisk landvinning som presenteras egentligen är död och pina. Inser du itne själv att du gräver bara en djupare grav för din egen trovärdighet med varje sådan här utflippad artikel du presenterar?
inlägg #2
Jag trodde att så gott som alla grödor är GMO-grödor (men rätta mig gärna om jag har fel).
inlägg #3
Marcus Borg, the man who never met a conspiracy theory he did not love.
anonymt inlägg #4
Michael och cmologgad ni två har verkligen ingenting vettigt att komma med. [länk]
anonymt inlägg #5
Annons:

Michael "Inser du inte själv att du gräver bara en djupare grav för din egen trovärdighet med varje sådan här utflippad artikel du presenterar?" Rent betygsmässigt ligger marcus borg över dina betyg så sluta klanka ner på han och öppna ögonen och inse att det är du som skriver skiten här.
anonymt inlägg #6
På det viset tar ju alla Köttdjur slut efter hand ,och vi blir VEGETARIANER - Hurra,hurra.-Eller?
inlägg #7

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se