Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Att jobba tills man är 75 | Knivskadade flickan i Hjällbo | Uteliggarldesignen på NK Börja här!

sourzeforum
Så jä--a dåligt att inte ha kurage att stå för det man gör. Det visar än en gång att vi Svenskar gör skäl för att aldrig våga ta ställning till något. Jag skäms å dessa stackares vägnar.
inlägg #1
Glömde skriva...Bra skriven artikel Peter! Önskar Dig lycka till att hitta någon annan radio snart.
inlägg #2
Peter Schjerva, det är verkligen bedrövligt att sånt' här kan hända utan att det leder till öronbedövande ramaskri - Reaktionen på Lars Vilks påhitt visste inga gränser. Flersidiga reportage i dagstidnigar, Tv-inslag, skriverier på nätet m.m. - Som du själv säger är ju detta mot ert Frihetsparti ännu allvarligare. Detta hände alltså i tisdags, hela onsdagen var jag förhindrad att följa media o nyheter, men sedan dess borde det dykt upp som en skrämmande nyhet. Vart är vi på väg egentligen? Håller fegheten på att ge oss tunghäfta ... Självklart vill jag ge mitt bifall till era demokratiska rättigheter så fort tillfälle ges.
inlägg #3
Detta verkar synnerligen märkligt. Undrar vilka hundar som finns begravda där.
inlägg #4
Astensten, det är ju kommunen såm äger Radio Gagnef om jag inte är helt fel underrättad.
inlägg #5
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se