Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
"...som jag inte får missa". Urk... väersta typen av säljprat. Hur mycket betalt fick då för att säga det? Det var Telia, eller hur, eftersom de saker du föreslår kommer att slå botter ur kundernas nätverks-quota på nolltid och sedan sitter de med reducerad hastighet på nätet för resten av månaden. Och om du inte fick betalt så måste jag säga att du sanslöst oempatisk och oförmögen till inlevelseförmåga, samt är lite inkompetent enligt vad jag sade ovan.
inlägg #1
Min egen review, en och en: 1) Spotify. Ja, det är en bra applikation/tjänst, men kör den för f-n inte när du är på 3G nätet eftersom den äter enorma mängder nätverkstrafik. Synka när du är hemma på ditt wireless istället. 2) Samma sak här... gånger 10(!). Äter upp din tilldelade nätverkstrafik på ingen tid alls. Visst är det bra att kunna titta på SVT med seriöst... hur ofta är vi intresserade at statstelevisionen? 3) Google i den redan förintallerade Safari-browsern... skriv namnet på maträtten du är ute efter och lägg till ordet "recept". Fullständigt onödig app. 4) Samma sak: använd browsern för att gå till mobil.sf.se. [länk] Helt onödig. 5) Men snälla... mobil.systembolaget.se. Och hur ofta i ärlighetens namn behöver du all den informationen on-the-fly? 6) Ännu en data-trafiksätare, som desutom gör att du blir av med alla dina kompisar när du filmar dem på fyllefesten... du blir av med ditt anseende när du själv filmar dig på samma fyllefest... dessutom: hur många sitetr vid datorn och väntar på att just *du* skall bäörja sända TV?
inlägg #2
Så var detta sex appar jag "inte får missa"? Eh... nej... det var en bra betal-app... en app som jag ibland använder på laptopen eftersom det är jobbigt att se på TV i eyestrain-o-vision... och 4 stycken fullständigt onödiga appar för den vanliga användaren.
inlägg #3
Ber om ursäkt för stavfelen...
inlägg #4
Och först måste man skaffa en iPhone...
anonymt inlägg #5
Annons:

Det kan ju vara lämpligt att nämna att man riskerar att få betala nätavgifter för data om man strömmar musik o.d. till sin iphone. Sedan förstår jag inte vad som är så märkvärdigt med att något är svenskt? Det finns mängder med tillämpningar (svenskt ord för applikationer) för iphone, varav den överväldigande majoriteten inte är svenska. Skall man undvika dem?
anonymt inlägg #6
Man kan ha synpunkter på apparna i artikeln, men att klaga på nätavgifter tycker jag är att ta i. Skaffar man en sådan telefon, vare sig det är iPhone, Android eller Winmobile, så får man väl se till att ha ett bra abonnemang? Jag har obegränsad trafik och bryr mig inte alls hur mycket nätverkstrafik jag använder. Har man begränsing i hur mycket datatrafik man får köra får man så klart vara på sin vakt, men det har inget med hur bra apparna är att göra.

Spotify kör du så klart lämpligast i offline-läge på mobilen.

Och nej, jag har inte en iPhone, jag har en HTC Desire.
anonymt inlägg #7

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se