Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Att jobba tills man är 75 | Knivskadade flickan i Hjällbo | Uteliggarldesignen på NK Börja här!

sourzeforum
Nåjo, det är många år sedan man själv var på banan så en smul uppdatering av hur det är idag på raggningsfronten är alltid välkommet. En reflektion, du ägnar mer utrymme till att skriva vad vederbörande raggare inte skall göra och mindre tid åt konkreta tips.
inlägg #1
Ojdå författaren, du verkar vara en hejare på det där! Men ragga, är det inte lite ojämställt, rent chauvinistiskt idag kanske? Med vissa risker inblandade? Och tänk var ni verkar få ligga i! Och inte som t.ex nyligen "Tokyo hotell" har horder av groupies hängande i nämnda julgranen!
Tacka vet jag 60-talet. Det var bara att sätta sig i ett hörn och se snäll ut, ett glas öl i handen var OK. Så dök det inte sällan upp någon f.d.s flickväns väninna som vänligt undrade om "skall vi inte gå hem till mig och dricka lite te?" Gärna då blomte, med lite bihonung alltså...
anonymt inlägg #2
Ett tips till alla kvinnor när dom finns på krogen, och som då av någon anledning vill avvisa någon påträngande karl. Säg till honom, jag tycker att du ska flytta till Gävle! Varför det? Frågar han säkert förvånat. Jo, för där behöver dom en bock som ingen tänder på!!
anonymt inlägg #3
Jaså, är det så det ligger till att om en man får gå ensam hem från krogen, beror det på att tjejerna varit fula? Detta var det mest infantila jag läst på länge!!! (:-)
anonymt inlägg #4
"Om inget av dessa tips har funkat, då kan du vara ganska säker på att tjejen du raggade på inte var något att hänga i julgranen." Haha! Right... byt ut "tjejen du raggade på" till "du själv" så närmar vi oss sanningen... åtminstone inte i *hennes* julgran.
inlägg #5
Annons:

"Börja med att uppföra dig som en normal människa." Är det inte bättre att helt enkelt uppföra sig som den man är? "Om tjejen du raggar på säger "nej tack", ragga för allt i världen inte på hennes kompis då." Varför inte? Om man harmonierar med henne, och hon harmonierar med sin kompis, då är det väl logiskt att man harmonierar med hennes kompis också? Och då borde man rikta in sig på / ta i beaktande / inkludera kompisen med.
inlägg #6
Vilken insikt. :-)
anonymt inlägg #7
Leif- Jag ska skriva en lista med knep ha ha.

Bitel- good one!

Anna- saknar du humor eller känner du dig träffad?

Michael- Kom du inte på något bättre? Seriöst? Eller är det så att ingen raggar på dig?

Lennie- kör hårt! Lycka till!

Karin- thanks;)
inlägg #8

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se