Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Att jobba tills man är 75 | Knivskadade flickan i Hjällbo | Uteliggarldesignen på NK Börja här!

sourzeforum
Alla kan vi stava fel. Inget märkligt i det. Men redaktionen borde noterat att stavningen i rubriken är fel. Det ser inget vidare ut. Bangkok stavas det.
inlägg #1
Se där. Äntligen ett bevis på att något jag skrivit gjort ett bestående intryck på någon!
inlägg #2
Det ska verkligen bli intressant att se hur många som vågar flyga de närmaste veckorna...XDet finns ju telefonsammanträden sedan 30 år och nu ännu finare grejer...
inlägg #3
.....nä nu har jag gett
upp checkade in på en rätt så öde flygplats här om dagen, flygen var inte fulla
Bangkokplanets avgång flyttades fram 10 timmar över hela natten och UD
avråder från att åka till Bangkok, lite för mycket, jag blev rädd och
valde att lyssna inåt... Kan vara en bra utveckling inom mig då...
inlägg #4
På min biljett stod det 17:e april, vulkanen vakna på Island strax innan, kaos och stängt luftrum.. Ombokad men en vecka efter är det fortfarande knas... Som en vän sa, det var inte meningen att du skulle dit nu, och många har skrivit till mig, åk inte, stanna och att dom själva aldrig skulle gett sig ut och flyga nu... så.. snopet men, säg det i livet som blir som planerat... Bara att ta nya tag...
inlägg #5
Annons:

Undertecknad har i går bokat och betalat en restresa till Grekland med avgång 7/5 från Landvetter. Kommer jag i väg? Vet ej. Kommer jag hem när det var tänkt? Vet ej. Hur som helst önskar jag mig själv en trevlig resa, askmolm i luften eller inte....
inlägg #6
Kom du i väg?
anonymt inlägg #7

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se