Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Bra att unga arbetslösa får ny och ytterliggare hjälp. Men varför begränsa detta till viss åldersgrupp. Om detta varit selektivt kvinnor, män, eller svenskar - invandrare hade det skanderats om rasism. Detta är då en åldersrasism!
inlägg #1
Jag tar gärna risken att bli tjatig, för det här upprepar jag gärna hur många gånger som helst: Det är småföretagen som kan rädda Sverige ur krisen!!
inlägg #2
När ungdomar behandlas så gräsligt som på fast food-kedjorna är det absolut bättre att dom skapar egna företag. Varför inte just bemanningsföretag dit Mac Donald, Burger King och co tvingas vända sej för att få personal - Den här artikeln i dagens SkD [länk] avslöjar hur en toppchef utnyttjar dom unga. Fy så skamligt!
inlägg #3
forts / å andra sidan vet man inte hur vinklat reportaget är - numera kan man inte lita mer på våra dagstidningar än på kvälls o sladder-pressen - Jag har flera unga släktingar som försäkrat att dom alltid stortrivts med sina Mac Donald-jobb ...
inlägg #4
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se