Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Jag regerar i småpolitiken
Du är tydligen lika uppfylld av hat som den/de moderater du å det grövsta ogillar (i detta fall hatar!)
Det är oengagerade personer som du som fått Sverige dit det nu står.
Halva Sverige består av avundsjukt vänsterfolk som bokstavligen HATAR de som "lyckats bättre". Lyckats varför? Sannolikt för att de studerat lärt sig mera och arbetat hårdare för att få ett bättre och angenämare liv!
Sossar vill ta allt mera av dessa och kallar det "rättvisa". Miljöpartister som i media ger ett snällt och vänt intryck men som, om man läser deras program, vill göra större och fler ingrepp i din personliga frihet än du nånsin kan drömma om. Mer än kanske t o m Ohly vil, han den ständigt flinande i TV-rutan när han berättar vad han vill med "de rika".
"De rika" har insett detta och nästan alla storföretag är nu utlandsägda. Hoppas att du är nöjd över det saknade "inflytandet! Nu är vi snart helt i händerna på externt kapital och tvingas göra som de vill!
Förresten, att det inte tillkommit ett enda stort företag i Sverige de senaste 30åren gläder dig förmodligen. Inga nya arbetstillfällen, ingen miljöförstöring. At 7 av tio av nya svenskarna efter tio år i Sverige inte jobbar utan lever som parasiter på de arbetande, gläder dig säkert också.... Hoppas du kan lägga undan rejält tin din pension, för staten kommer inget att ha att ge dig om 40-50 år..
anonymt inlägg #1
Jag hör bara hat. Jag lyssnar sällan på hat. Samtidigt är hela om mitt engagemang, så för dig att säga 1. Att jag är upprymd av hat och 2. Att jag är oengagerad, får mig att undra om du ens läst min text? /Skribenten.
inlägg #2
En person som påstår sig vara "så totalt jävla ointresserad av storpolitik" är nästan alltid rödare än en hummer, förutsatt att personen ifråga är uppvuxen i sossesverige. QED.
anonymt inlägg #3
mekkagobb, helt korrekt.
Ju mindre man vet ju säkrare är man på sin sak. SOm de flesta Fjollträskpretton.
Du snackar om, ja är nästan fixerad vid, "hat".
Vill du läsa om "hat" värre än det mesta, läs debatterna här: [länk]
anonymt inlägg #4
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se