Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 .. 7 8 9 10 11 12
"Per W: Charlie Sheen? Du menar alkoholisten och hustrumisshandlaren? Inget intellektuell bjässe precis."

Huvudet på spiken Fredrik och av den välformulerade frågan läste du lusen av "Per W" bisarra kopplingar av oss som inte köper den officiella konspirationsteorin med grisen i säcken. Jag kan lätt finna fler luckor och brister än i den inofficiella konspirationsteorin. Att klassificera alla som ifrågasätter media versionen försöker Per W klassificera oss som alkoholister.

Kanske du har inte frågat mig om jag dricker alkohol trots att jag anser massmedians beskrivning av att attackerna mot World Trade Center planerades av några skäggiga män i ett av världens mest isolerade och fattigaste länder som befinner sig i diverse grottor i Afghanistan är bara skrattretande och den mest bisarra teorin. Att ta Collin Powels ord med full hink salt är som att lita på allt politikerna säger om en förödande incident utan att kunna reflektera över hans påstående om den är sanning eller falsk. Kanske det har inte du lärt dig "Per W" att man ska kunna kritisk granska diverse påståenden om de är falska eller sanna.
inlägg #111
Visa sida: 1 .. 7 8 9 10 11 12
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se