Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Tja om det får en att gå från en stygg en till en snygg en. Själv är jag nog ett hopplöst fall, från ungdomsåren ärrig av både finnar och diverse olycksamheter, därftill rynkig efter alla år ute på fjället. Solskyddsfaktor är dessbättre inte nödvändigt jag har sådana pigment att jag blir brun direkt.
inlägg #1
Mikael Björnfot! Det hör nog inte till vanligheten att en man är så kunnig i skönhetens mysterium som du är. Fast visst är det OK att även män tänker på att sköta om sin "hydda" - Men den tuffa behandling du utsatt ditt ansikte för skulle jag aldrig våga mej på. Min hud, speciellt i ansiktet, är jag kolossalt rädd om.
inlägg #2
Det enda fet som ansiktshuden behöver, är det fettet som finns i hårsäckarna, och i dom så finns det små djur, som kommer upp till hudytan, när den är för torr.
anonymt inlägg #3
# 3/ Ja, Bitel, du menar förstås dom där små gulliga maskarna som ploppar upp. Undrar om dom är släkt med den äckliga tungmasken som en hund nös ur nosen. Den såg inte det minsta trevlig ut på bilden i SkD i dag, urk :)
inlägg #4
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se