Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Hej, kul med en hockeytext, där kommer kanske fler nu när det snart blir hockey på riktigt. Lule borde nog vara med då även om det börjar osa brännt. Själv är jag sedan min tid i Värmland FBKare, även om säsongen varit ojämn för FBK så tror jag fullt och fast på guld #2,de har goda nyförvärv som har betydligt mer att ge ännu. En outsider är MODO, om de klarar sig till slutspel, vilket jag tror, blir de farliga och visst vill vi ha med MODO, det höjer tempen.
inlägg #1
Hejsan! Ja, ishockey är verkligen kul och jag tyckte nog att behövdes lite mer av den varan här på sidan! Vad FBK beträffar så har de möjlighet att nå lika långt som i fjol, det är så svårt att förutse denna säsong av Elitserien då lagen tar ut varandra med jämna mellanrum.
MODO vill man ju ha med lite just på grund av Foppa, det vore riktigt kul att se vad han ger i ett slutspel när det tänds till varje match.

/Jim
inlägg #2
I kväll har ni MODO hemma, förmodligen (sk. understatement) en tuff match, strecket ligger där det ligge och varje pinne är värd guld (kanske). Är du på plats så skriv några rader.
inlägg #3
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se