Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Diskuterar artikeln Vinter i paradiset
Visa sida: 1 2
Varför skriver du inte professionellt? Säljer din alster som kåserier till någon stor etablerad dags- eller kvällstidning?
inlägg #11
Leif Arne: Vem vill inte se de första snödropprna? Men det tycks dröja lite till.Kanske det är Bellmans korta päls som får honom att sky snön?
anonymt inlägg #12
Ingloz:Det blir svår att ersätta honom! Vi var utan husläkare i över 10 år innna vi fick tips om denne o han var verligen någonting extra.Det känns ännu äärre för det privata Globen Heart där jag o den käre gått på kontroller 2 gång/år (ultljud av hjärtat,arbetsekg,24 timmars ekg etc) har förlorat en upphandlingsrätt så alla fasta patienter blev utsparkade där o läkaren där sände över våra jorunaler till denne husläkare som skulle skriva remisserna vi behöver nu. Och jag hade unnat honom att bli lite äldre
anonymt inlägg #13
Inger Sofia:tack för den vackert skrivan kommentaren!Men det är Bellman:Bamse är borta nu.Han hade älskat snön!
anonymt inlägg #14
Thomas: Det var smickrande skriver men så bra skriver jag inte.Dessutom når jag på min blogg flera läsare en bra vecka än en författare brukar sälja på ett år ifall det inte är en känd o etablerad författare.Även de som säljer hyggligt kan inte leva på det.
anonymt inlägg #15
Annons:

Steno:det är på sin plats med en gratulation! Men jag brukar gilla det du skriver! Du är den förste (o ende) som fått mig att läsa om sport: det har aldrig hänt mig förut i livet.Och jag röstade på din bok om du minns?
anonymt inlägg #16
O Thomas:tänk dig vilken praktisk hobby skrivandet är för mig nu när jag sällan kan lämna huset eftersom den käre inte kan lämnas ensam.Internet kom in i mitt liv precis i rätt tid(jag kan ju gå til banken,bokrean o världens alla antikvariat med mitt tangentbord. Fast skrivit har jag alltid gjort:det är bara så mycket enklare nu.
anonymt inlägg #17
Tack för underhållande och trevlig läsning. Du har en förmåga att få vardagen intressant....att få den lilla stundens egentliga ingentinghet till något spännande....tack för denna!
inlägg #18
Hej Sunny :0) Läste in Bellmans namn Men någonstans på minnenas väg plockade jag upp Bamse Kanske var det snön..kanske något helt annat Märkligt ändå att jag mindes honom.Allt GOTT och VÄL till dig
inlägg #19
Inger Sofia: Själv ropar jag inte bara Bamse när jag ska ropa in hunden utan Barry o Bamse:kom hit! Jag saknar dem varenda dag ännu.Men lille Bellman är en bra tröstare.
anonymt inlägg #20
Visa sida: 1 2

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se