Fredag den 25 maj 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Bostadsrätt vs hyresrätt? | Egyptens presidentval | EU-toppmötet  Börja här!

sourzeforum
Visa sida: 1 .. 6 7 8 9 10 11
95 "Jocke lille", hur dvar det nu det där med "Lilla gumman"? Löjligt! Vill du vara nerlåtande får du vända dig någon annanstans. Och vad dina äventyr i London har med det här att göra är obegripligt! Skulle det bevisa något ur expertsynpunkt eller? Jag nämner manlig erfarenhet, vilken feminismen gör allt för att nedvärdera, och nämner vad jag hört om kvinnor som aldrig misst oskulden, och aldrig fått orgasm. Och hänvisar till en medicinsk sida. I övrigt har jag ingen aaaning och bryr mig inte. Att debattera sådana här saker sansat ligger visst inte för vissa. Sunny, lilla gumman! Nog har feminismen ställt till det även rent allmänt hos kvinnor. Klart slut från mig.
anonymt inlägg #101
94 En endaste länk, får du nöja dig med. Det finns säkert flera. Att en del människor förblir oskulder hela livet, skulle det också vara okänt? Hur man sedan klarar av det som kvinna eller man finns det säkert en del om. Inklusive det jag nämner helt i förbigående. Väldigt sånt liv det blev, är det skillnaden mella könen som fortfarande är så kontroversiell?
Jag är inte ute efter att varken driva med någon, eller att bråka. Trist bemötande för en bagatell, där jag bevisar genom en länk! Du får väl skriva till dom och protestera.
anonymt inlägg #102
Här finns en hel del mer om orgasm, (en del manshatande som sedvanligt i dessa tider) med kanske ett bredare underlag än vad två enskilda kvinnor på sourze har. OM det hela skulle vara myt, felet är inte mitt. Då är det väl bra det kommer fram! Och jag har väl för tusan här i mitt första inlägg inte avvisat kvinnmlig sexulitet eller liknande! Total missuppfattning. Tvärtom!
[länk]
anonymt inlägg #103
omloggad eller inte? RÖR INTE MIN KOMPIS även om du sa något sant om Leif-Arne, sä har jag ensamrätten att ifrågasätta LA. Jaså låter det dumt? Nej! inte alls, det räcker att en blir speciellt mobbad, vi ska inte börja mobba fler det räcker med mig.Tack i alla fall att du upptäckt att vi kanske inte är så rumsrena som vi vill framstå att vara.
anonymt inlägg #104
#99) Nå då finns det statistik om kring övergrepp mot barn inom olika samfund, frågan är om jag ens vill veta hur man upprättat den, är det utifrån kända fall eller genom intervjuer. Där finns ju precis som du skriver en kultur av nedtystande, inom många samfund, vittnena bl.a. Helt riktigt så känner jag inte till något belagt samband mellan prästers celibat och övergrepp mot barn. Det var en något slarvig formulering, baserat på att sexualiteten är ett grundläggande behov och undertryckt sexualitet kan ge konstiga reaktioner, där är inte katolska präster undantagna.
inlägg #105
Annons:

Tjenare Bizon, nu har jag läst din artikel, som definitivt berör "Pudelns kärna". Dvs om man nu inte är feminist, politiker eller journalist och kan strunta i sådan väsentligheter. Här har du mitt satiriska inlägg i frågan, "Den skamlösa sexköpslagen":
[länk]
inlägg #106
Jocke, läste din artikel med god behållning - känns som om det vi pratar om blivit viktigare än någonsin att synliggöra - den så kallade jämställdhetens verkliga ansikte.
inlägg #107
Visa sida: 1 .. 6 7 8 9 10 11

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se