Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Om S. skulle få Jerringpiset så är det rätt person som får det, eftersom då han då fått flest röster vilket ju är vad som krävs, inget annat. Om S. inte skulle få priset är det också rätt, eftersom då har (minst) någon annan fått fler röster och är dämed rätt pristagare. Slutsatsen är att vem som än får priset så är det rätt person.
inlägg #1
Bara han kammar sig först så...;-)
inlägg #2
Är det "svenska folket" som röstar fram vinnaren? Var finns då min röstsedel?
anonymt inlägg #3
Varsågod min here: [länk]
inlägg #4
Den här killen fick min röst, [länk] som gammal kanotist så håller jag på min sport.
inlägg #5
Annons:

#5/ Leif-Arne, I min födelsestad hyllade vi Olympiern Gert Fredriksson, och den unge Sven Olov Sjödelius träffade jag ofta då hans fru och jag var arbetskamrater - så ditt val, Leif-Arne, är mitt - men allra mest för att jag gillar kanotsporten förstås.
inlägg #6
Ingloz, Gert fredriksson ser jag som vår främsta idrottsman genom tiderna som utförde bragd på bragd, dagens idrottsmän är inte ens i närheten som jämförelse med Gert.
anonymt inlägg #7
#7/ Ja, Utforskaren, Gert Fredriksson var ett fenomen - Hyllas de som hyllas bör: "sex OS-guld, ett OS-silver, ett OS-brons, sju VM-guld, två VM-silver, ett VM-brons, 17 Nordiska mästerskap och 71 SM-guld.Gert Fredriksson belönades också med Svenska Dagbladets bragdmedalj 1949, Internationella olympiska kommitténs pris till världens bäste idrottsman 1956 samt erhöll Konungens medalj 8:e storleken i högblått band 1987"
inlägg #8
forts, !956 bodde jag fortfarande kvar i Nyköping, och jag lovar att vi festade i den staden då Gert fick Internationella olympiska kommitténs pris till världens bäste idrottsman år 1956. Han var och är vår hjälte!!
inlägg #9

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se