Torsdag den 9 februari 2012 Ny användare | Logga in  

Skriv idag om: Sverige och korruption | Löfvéns riksdagsutanförskap | Kärnkraftssäkerheten i Sverige Börja här!

sourzeforum
Antalet företag som med glädje kastar sig in i byggsektorn måste efter detta utspel från FI öka dramatiskt. Det inser ju var och en. Men varför begränsa den goda tanken till bara bostäder. Här finns mat, kläder, läkemedel och andra livsnödvändigheter där företagen gör vinster. Vad tycker FI om det?
inlägg #1
Nåja, det är kanske läge att inte vara alltför kategorisk, men där finns en del kommunala bostadsbolag som är tydliga exempel på att en kommunal styrning inte alltid är det optimala, möjligen hade det varit bättre med en vinst än ett mångmiljonunderskott per år som skattebetalarne får stå för. Detta inte i en kriskommun, utan därför styrelsen tidigare inte förstått mer avancerade ekonomiska sammanhang än på Bollibopa nivå och därför glatt tagit milljardlån. Just kollektivboenden har ju faktiskt möjlighet, genom fler än en eller två inkomster att själva finansiera och utforma sitt boende.
inlägg #2
Är verkligen FI:s kampanjvideo på You Tube med texten "Feminister har bättre sex" helt med sanningen överensstämmande?
inlägg #3
För om det inte är sant, vad är det då man lita på i FI:s program?
inlägg #4
3 Jag tror det! För jag vet att de kvinnor som vågar ta för sig får bättre sex o vad man än kan skylla femenisterna för så inte är det att de inte försöker ta för sig:)
anonymt inlägg #5
Annons:

Men jag tar för mig av sex utan att gå med i FI:Det finns ju gränser:)
anonymt inlägg #6

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Upplevelsepresent.se