Fredag den 3 september 2010 Ny användare | Logga in  

Börja blogga i Sourzes bloggfabrik!

sourzeforum
Visa sida: 1 2
Patrik Sade du 20 år framåt? *asgarvar* Det trodde jag oxå en gång men jag känner mig blåst.Mina ungar är 40 nu o vi föräldrar behövs fortfarande inte minst därför att de skaffat oss en massa barnbarn.Så se det som ett livstids arrangemang o gå inte in i det hela för lättvindig.Man kan byta ut objekten för sin kärlek men aldrig fadern till sina barn.Mina barn valde 2 helt olika vägar(det gör de alltid) Sonen skaffade barn tidigt vilket innebär att han nu har barn med 3 olika kvinnor o det är många konflikter runt detta.Vi har en bonus eftersom vi hinner se dem växa upp.Dottern o pojkvännen var sambos i 16 år o bara reste o reste o när de ville ha barn var det svårare för dem eftersom dottern var över 35. Efter ett missfall o 3 kejsarsnitt (en var mycket för tidigt född)är hon nu 40 med 3 små underverk o eftersom hon o pappan gjort allt annat de velat o rest jorden runt i så många år så prioriterar de alltid tiden med barnen.De delar på föräldrapenningen o tar bara ut halva för att dubbla tiden.Eftersom de levt i hop i 16 år(i bland under stora påfrestningar under sina äventyrliga resor) så vet de oxå att de kommer att hålla ihop livet ut:de känner varandra så väl.Vilken väg ens barn än går får man som förälder respektera det.
anonymt inlägg #11
Visa sida: 1 2
Annons:

Du är inte inloggad och måste därför logga in eller välja ett namn om du vill diskutera det här: välj namn / logga in

Avancerad sök...
Jobbsök

Sök enkelt bland tiotusentals
jobbannonser hos Workey:

VAD

titel, nyckelord el. företag

VAR

Upplevelsepresent.se